Wow dat klopt echt niet meid, k zou als k jou was morgen maar ff de HA bellen
Grit
Geplaatst: 07-01-10 23:55
Joyce, je hebt dit al eerder gehad en toen was het ook wel/niet naar de huisarts. Wij kunnen je alleen maar geven, maar je niet beter maken. Daar zijn HA voor, dus als het is zoals je beschrijft, dan naar de HA. En anders uitzieken en lekker je bed in!
Wel naar de dokter gaan hoor Joyce, donkere menstruatie en bloed in je ontlasting is ecvht niet goed. Zou je trouwens niet naar een andere arts kunnen gaan kijken, als ik vanmorgen al las dat zelfs je vader een uitbrander kreeg van die man/vrouw dan lijkt me dit al niet fijn... Succes meid, met je gezondheid moet je niet spotten!
Mirjam ik vind je altijd van die mooie foto's maken Echt super hoor. En Grainey haar hormonen in de war, schiet lekker op dus hihihi. Op je plaat gegaan, auw hoop dat je niet blauw bent. Veel succes met en voor je vriendin!
Leon hartverzakking om konijntje en ander konijntje krammen in het oor, daar zou ik ook niet blij van worden hoor!
Petra koud, hopen dat je in bed een beetje warm wordt, misschien kopje thee erbij. Wij hebben nooit de verwaming aan in de slaapkamer pfff lijk wel een ijspegel als ik in bed lig. Lig dan ook helemaal aangekleed in bed (sokken, broek, nachtjapon) en dan nog heb ik het koud
Anita ook veel sterkte, pfff zou langzaam gek worden denk ik...
Nou ik zit dus op mijn werk, tis nog wel rustig merk ik. Verder lekker gewinkeld (sorry kim ben weer niet langs je gegaan) en gewandeld in het winkelcentrum. Hier is het op de snelwegen heel goed te doen en niet glad. Maar de binnenwegen zijn spek en spekglad. Ik vond trouwens net mijn wieldop weer, die ik vorige week verloren was, toen ik hier in een bocht tegen de stoeprand aankwam. Mensen ruimen hier dus ook niks op Morgen maar kijken of ik hem erop krijg, is mijn auto weer compleet
Trusten voor de mensen die gaan slapen! En Eeffffff waar ben jeeeeee
Joyce je gaat MORGEN naar de DOKTER!!!!! Ik mag volgende week ook heerlijk met mijn broek uit bij de dokter liggen......maar ja hopelijk vinden ze dan wel de oorzaak van de pijn (sorry voor de persoonlijke info )
Ik heb over een hoop droomauto's gelezen.....ik wil errug graag ooit een Ford Mustang....heb nu een Polo
Mooie foto's Mirjam!!
Bianca rustige nacht toegewenst alvast
mnkortleve
Geplaatst: 08-01-10 00:40
Ik ben gek op foto's maken alleen rond deze tijd heb ik wel eens ruzie met de zon.
Oja over de auto van Cecile, nee is niet mijn smaak. Vind hem op zich wel gaaf hoor, maar je kan inderdaad geen drempel nemen en daar zijn ze hier in Voorburg nogal gek op Verder zit er geen trekhaak op en te weinig ruimte, dus nee dat wordt hem niet hoor
Grit
Geplaatst: 08-01-10 00:43
Bianca haar auto weer compleet Rustige nacht!
Moet jij ook werken Eefje? Dan jij ook een rustige nacht! Kom liever voor een griepprik bij de dokter, met broek aan
ja echt erg hoor Grit ga zo de bocht door, ik denk heeeyyy die komt bekend voor, dus ben uitgestapt en ja hoor was mijn wieldop Gelijk maar in mijn auto neergelegd hihihi
Ik kom liever gewoon helemaal niet bij de dokter al heb ik een hele lieve. Als ik er ben zeg ik gewoon wat hij moet uitschrijven en dat doet hij dan ook. Altijd makkelijk Moet wel binnenkort voor mijn zoontje een afspraak maken, die wordt 's nachts maar niet droog dus het wordt tijd voor een plaswekker denk ik...