Don't worry Het meeste invoerwerk heb ik van de formulieren. De DNA profielen zelf krijg ik ook in een Excel bestand aangeleverd gelukkig, dus dat is een kwestie van sleur en pleur. Wel zo handig, zo heb je ook het minste risico op fouten bij het invoeren.
Maar soms heb ik wel invoerwerkjes Dan weet ik jullie te vinden! Weet wel wat je zegt, want het is compleet geestdodend (vraag maar aan Desillies en WenK haha)
Zoe " is de halfzus van mira en megan en papa van hun is The old horse of wales !!
Zoe"
en zusje Megan ,op de foto zijn haar sokken eraf ,maar ze heeft echt megasokken .
TinkerTom
Geplaatst: 04-06-10 11:46
Nuage schreef:
En ik mag vertellen dat Irish Silver Mane bewezen de moeder is van de dekhengst Kent!
Heb je een nakomeling van Kent laat het me dan weten!
Joehoeeee dan heeft deze knappe jonge man eindelijk een bewezen oma!
grid
Geplaatst: 04-06-10 11:51
Leuk leuk
KootMiraDrum
Geplaatst: 04-06-10 12:50
_janet_ schreef:
Wat gaaf zeg!
Wie is de paps van Mira?
The Old Horse of Wales
Wat dus betekent dat Mira, Zoë en Megan Meala dus ook halfzussen zijn van Shampoo Boy, en Samson, Cushti Bok en Romany King. De famielje wordt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot zo!
wauw, nu vind ik het wel heel spannend als er bij die tuthola's van hier iets uitkomt... kan al bijna niet meer wachten ahha
Muds
Geplaatst: 04-06-10 14:32
Wat een gaaf nieuws Gefeliciteerd allemaal
mancha
Geplaatst: 04-06-10 15:03
Super Andrea, Naat en Miranda! Ik heb nu ook haren van Shelley ingestuurd, ik hoop dat er van haar familie ook iets bekend wordt! Kan haast niet wachten haha!