[TI] Tinkerdag Leusden 22 en 23 mei 2010!! Kom je ook weer???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 02:46

Lowara schreef:
Melanie helemaal een drukke week dan of niet? :=

Ja haha pff

Examens, tinkerweekend, examens :+ Joepie
Maargoed, is laatste tinkerweeken voor ik wegga en dan mis ik er 2 dus moest en zou komen :))

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 08:34

Lowara schreef:
:D jaaaa dat huiswerk!
geloof dat ik nog braaf van iemand een megastuk engels heb zitten te vertalen om 11 uur sávonds :+

Trouwens, even een vraag in het algemeen;
helaas heb ik met geen mogelijkheid een groom kunnen krijgen, dus ik ga alleen naar Leusden.
( wow.. m'n ouders vonden het zowaar goed := )
maar ja.. s'nachts moederziel alleen in m'n trailertje, das NET een beetje teveel van het goede, en ook niet echt gezellig.
is er iemand die ook alleen slaapt en gezelschap zoekt? ( en nee, NIET doordenken hierbij :+ )
en die niet elke nacht tot 2 uur doorgaat? ( ivm na 3 dagen alleen weer 2 uur terug moeten rijden, dus heb m'n slaap echt nodig :j )

Hoi Ik kom ook samen met mijn jongste dochter (15) en wij slapen van zaterdag op zondag in een tentje, die kan ik wel vlakbij jouw trailer zetten hoor, maa rik snurk wel :+
Misschien kan ik mijn tentje dus beter aan de andere kant van het veld zetten en Christi bij jouw in de trailer plempen hahahahahaa

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 08:50

Lawara, ik slaap waarschijnlijk ook alleen. Heb allen nog niet besloten of ik in de bus ga of in de caravan (als het goed gaat is die dan omgebouwd tot verkoops wagen, moet alleen nog wel veel aan gebeuren)
Misschien saampjes, we zijn tenslotte al een tijdje buurtjes :+ :P

Lowara

Re: Tinkerdag Leusden 22 en 23 mei 2010!! Kom je ook weer???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:36

:D aaaah ik mag bij iedereen slapen :D
Evy stuurde al een PB'tje, ze zat in een caravan en ik kan erbij, dus ben niet meer moederziel alleen s'nachts :j

@ Gilbey: we gaan wel weer naast elkaar staan op onze vaste plekken he?
als ik er het eerste ben, houdt ik je plek wel bezet :+

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:03

@ Lowara, ik ga iig smorgens al de caravan daarheen brengen en de tent opzetten. Ik zal dan ook alvast een plekkie gaan reserveren voor ons. Gaat helemaal goed komen :j

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:15

Wij vertrekken ook smorgens al die kant op.
Zijn er dus ook bijtijds.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:11

Zo te horen komen er dus veel caravans.. Is er ook een mogelijkheid geregeld dat je ergens stroom vandaan kunt pakken? Heb al waxinelichtjes ingeslagen maar een gewoon lampje is wel handig. (aangezien ik vorige keer de eerste ochtend al een lens kwijt was, en natuurlijk ALLES bij me had, behalve reservelenzen!) :+

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 17:23

Schimpje schreef:
Zo te horen komen er dus veel caravans.. Is er ook een mogelijkheid geregeld dat je ergens stroom vandaan kunt pakken? Heb al waxinelichtjes ingeslagen maar een gewoon lampje is wel handig. (aangezien ik vorige keer de eerste ochtend al een lens kwijt was, en natuurlijk ALLES bij me had, behalve reservelenzen!) :+

Elektra aansluiting voor de caravans en tenten is niet mogelijk. Dus iedereen gewoon een extra kaarsje of olielampje meenemen.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:28

Mijn caravan is onderdeel van de stand (al meedere keren) en nog zelden in gebruik als echte caravan.

Met de TREC wedstrijden hebben we ook geen stroom, ben er nu al aardig op ingericht, al blijft er altijd nog van alles wat verbeterd kan worden.

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 17:36

Gilbey schreef:
Mijn caravan is onderdeel van de stand (al meedere keren) en nog zelden in gebruik als echte caravan.

Met de TREC wedstrijden hebben we ook geen stroom, ben er nu al aardig op ingericht, al blijft er altijd nog van alles wat verbeterd kan worden.

Ach, en een kaarsje oid is wel zo romantisch. Past ook wel een beetje bij de tinkermensen :-)

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:39

Je hebt van die gaslampjes met zo n klein gasflesje, geeft genoeg licht :-)

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:40

Ships...

*Zoekt hometrainer om waterkoker aan te fietsen voor bakkie koffie s'morgens vroeg..*

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:50

Ik heb oplaadbare lampen en als ik echt zou willen kan ik de koelbox op een gasfles laten draaien.
Ben inmiddels aan het kijken voor een oplaadbare accu met zonnepaneel om het spul op een groene manier weer op te laden :+

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:52

O-ja, de eitjes koken (en dus ook het water voor de thee) gaat op een 1 pitter met kleine gasflesjes, de verwarming gaat ook op die kleine flesjes.
Hmmm, geloof dat ik al aardig wat verzameld heb.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:54

He, zo'n 1 pitter is een idee! (bedenkt dat vriendlief zo'n ding heeft voor als hij gaat vissen.. Die is hij dus kwijt volgend weekend!)

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 18:10

schimpje wat je zegt volgend weekend al!!! hoop dat het droog is en van de week ook want anders wordt het nog een bagger zooi met al die trailers, caravans etc!
Zoals het er nu naar uit ziet rij ik elke dag gewoon lekker heen en weer met Troy en slaap thuis, misschien kom ik wel een avondje terug voor een verhaaltje bij kampvuur met marsmellows!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:33

Heb mijn sprongetjes met Myrthe afgezegd voor het leusdenweekend, doe ik mijn knie niet aan namelijk.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:11

:j Heel verstandig Leo!

Ik heb er zoooooooo'n zin in! Al rij ik geen ene winstpunt dat weekend! (want de oefeningen zitten er wel in, maar om dat aan elkaar te breien in een proef.. k weet het niet) :=

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:12

Ik hoop toch wél wat winst te rijden als ik eerlijk ben :+ Hang er nu al 3 wedstrijden tegenaan namelijk.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:18

Nou, Leusden wordt mijn M2 debuut dus verwacht er niet te veel van. Benson is de laatste tijd lekker heet.. (zou de hoefsmid sprint-ijzers er onder hebben gezet..!?) :+

Als ik de helft van de proeven winst rij ben ik al heel gelukkig!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:01

Jammer leo, maar idd wel heel verstandig! :j

Vriendin gaat op bonny rijden ook dat weekend want haar eigen is kreupel ineens, zo sneu :(:)
Dus denk crossje of springparcour :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 09:01

Ik ga het wel beleven, twijfel nog over het springen.... Heb geen tijd meer gehad voor een springlesje en ze moet al zo veel lopen...

Ben hier druk bezig met bedenken wat er mee moet en hoe dan wel.... _O- Auto wordt niet ineens groter, haha... Maar het moet wel lukken hoor... :j

Heb er wel zin in!!! Als het lukt dit weekend dan is vrijdag mijn Z1-debuut.... := Verwacht zeker geen winst, maar wel een supergave ervaring dan... :D

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 12:01

MelanieB schreef:
Jammer leo, maar idd wel heel verstandig! :j

Vriendin gaat op bonny rijden ook dat weekend want haar eigen is kreupel ineens, zo sneu :(:)
Dus denk crossje of springparcour :j

Doet Amber op bonny mee? Lief van je!!

Heb er ook zin in!!! Gisteren de smid gebeld om te overleggen of er voor volgend weekend nog nieuwe ijzers onder moeten want ze zitten er al 8 weken onder!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 15:57

ooh god, compleet niet gedacht aan warm maak spul dat je dan iets moet hebben om het op te warmen :=
mmm wat is koud sávonds ook goed te eten jongens? :+

Hier de mee neem lijst klaar. Lowara heeft trouwens een flink langere rij aan spullen dan ikzelf whuahahah!
prop de rechterkant van de trailer in ieder geval goed vol met eten,dekens en dekjes.
Lowara heeft een lesverbod sinds een week, en loopt in ieder geval tot na Leusden niet in de beginnerslessen mee.
scheelt weer fouten eruit halen in ieder geval :j

Enne Wendy: gaat je lukken hoor! we staan klaar met spandoeken :D

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:02

Pff.. ben hier ook met het "what to bring" lijstje bezig.. meeeeeeeen! Komt geen einde aan, is maar goed dat ik met de grote (4paards) trailer ga! En dan scheelt het nog dat we geen stro en hooi mee hoeven! (nou ja, wel 4 pakjes stro om mijn bed van te maken dan..:P)

*gaat kijken of ze nog in haar reserve wedstrijdbroek past*