Lowara schreef:Melanie helemaal een drukke week dan of niet?
Ja haha pff
Examens, tinkerweekend, examens

Maargoed, is laatste tinkerweeken voor ik wegga en dan mis ik er 2 dus moest en zou komen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lowara schreef:jaaaa dat huiswerk!
geloof dat ik nog braaf van iemand een megastuk engels heb zitten te vertalen om 11 uur sávonds
Trouwens, even een vraag in het algemeen;
helaas heb ik met geen mogelijkheid een groom kunnen krijgen, dus ik ga alleen naar Leusden.
( wow.. m'n ouders vonden het zowaar goed)
maar ja.. s'nachts moederziel alleen in m'n trailertje, das NET een beetje teveel van het goede, en ook niet echt gezellig.
is er iemand die ook alleen slaapt en gezelschap zoekt? ( en nee, NIET doordenken hierbij)
en die niet elke nacht tot 2 uur doorgaat? ( ivm na 3 dagen alleen weer 2 uur terug moeten rijden, dus heb m'n slaap echt nodig)
Schimpje schreef:Zo te horen komen er dus veel caravans.. Is er ook een mogelijkheid geregeld dat je ergens stroom vandaan kunt pakken? Heb al waxinelichtjes ingeslagen maar een gewoon lampje is wel handig. (aangezien ik vorige keer de eerste ochtend al een lens kwijt was, en natuurlijk ALLES bij me had, behalve reservelenzen!)
Gilbey schreef:Mijn caravan is onderdeel van de stand (al meedere keren) en nog zelden in gebruik als echte caravan.
Met de TREC wedstrijden hebben we ook geen stroom, ben er nu al aardig op ingericht, al blijft er altijd nog van alles wat verbeterd kan worden.
MelanieB schreef:Jammer leo, maar idd wel heel verstandig!
Vriendin gaat op bonny rijden ook dat weekend want haar eigen is kreupel ineens, zo sneu
Dus denk crossje of springparcour