draaakje schreef:hier hebben we zand uit duistland erin liggen, 3 soorten gemengd zand en echt vandaag voor het eerst een plas erin!(we hebben hem nu 3 jaar) omdat ik een paadje had gegraven waar het water van de tegels in de bak liep, net was de plas al weer weg. (het heeft hier heel de dag enorm hard geregend)
de kosten waren 8000 euro en er is een halve meter afgegraven en 20 cm verhoogt. normale bakmaat (20 bij 40)
een hoop geld, maar het kan veel duurder.
Ja, 8000 is een hele hoop geld..
We zijn nog wat aan het orienteren hoor, we hebben wel een handig iemand die dat wel zou kunnen..
Maar zand en palen is ook heel duur..
.
Sorry, ga niet bijlezen, ook niet de laatste paar blz, ff te moe voor. Spring vanaf hier wel weer in...
Ging heel goed eigenlijk hoor. Vanmorgen niet gevoerd behalve om 7 u 1 streepje Tranquigel. Aman liep er na 2x aarzelen zo op (vaste recept). Toen Nico er op getild, hij kwam, hij zag, hij keek en ging op rust staan
Geen beweging in te krijgen. Dus dan maar met het touwtje achter de kont, liep er zo op, klep dicht en rije maar. Redelijk wat lawaai bij het de menne afrijden, maar dat vonden we vrij logisch want dat is altijd zo (menne ligt loeislecht). Na een km of 2 horen we weer wat gestommel, ik wil stoppen, broerlief nog niet (draait net de weg op) dus nog eens 3 km gereden, stoplichten voorbij en toen kunnen afslaan en effe gaan kijken. Deurtje open. Hum, ik zie Nico's buik, en ligt ie op z'n rug met z'n voorpootjes gevouwen. Deurtje dicht en naar de voerhandel (zit 25 m verderop en ligt 'achteraf' dus lekker rustig). Daar nog eens goed gekeken
Enorme hellingen en dalingen, slinger en kringelweggetjes die súper smal zijn, behoorlijk bagger wegen (België is er een smooth paradijs bij
en zo een tijdje staan kijken. Hij zag eerst de andere paarden niet, en zij hem niet, maar op een gegeven moment toch elkaar ontmoet. En dat was toch wel héul erg spannend... 
Dus we waren op stap, en bij terugweg een dikke 4 u over gereden. Bij thuiskomst was Dewi niet zo heel erg amused...
richting Aman zeggen. Die heeft al met al toch bijna 9 uur op de trailer gestaan vandaag