Schitterende foto’s weer, genieten dit topic!! Mooie Ciara en Isis, super dat ze zo braaf was! Samba als ware voetbalster! Wauw, wat een manen starjo!! Big mac is geweldig, knap hoor dat ze er zo mooi mee rond stuurt! Mooie Anouk, ook al zoveel manen! Wow, Lordje, kan me voorstellen dat jullie ook verkocht zijn, schitterende koppies! Stalnijmegen; zooo dat noem ik nog eens uitstraling Serada ook al een hele meid Dakota; mooie foto van je beide kanjers!! Lief!
Kennen jullie Kytha nog? Als lelijke (en niet helemaal gezonde) naarling:
En zo'n 10 maanden later, volgende maand alweer 2 jaar!! nu:
schitterde foto's weer meiden en mannen julian van harte met deze knappe dame wat een plaatje cindy mooi gezicht joella op die stoere aaron l0rdJ wat een kanpperd wat is ze mooi gebouwd zeg Kytha wouw wat een verschil zeg
hier mijn dikbil weer eens hey daar is mijn vrouwtje lekkere glimworm
missje
Geplaatst: 31-05-09 11:42
bryan in een niet zo heel soepel standje
aricia
Geplaatst: 31-05-09 19:40
Heerlijke plaatjes met dit mooie zomerse weer !!
het jonge grut
En Varney ,hij is gister 1 jaar geworden
puur
Geplaatst: 31-05-09 20:35
Mijn trotsen Vandaag op de keuring in bergen op zoom heeft twister een 1e premie behaald! Twister
En Anouk een mooie 2e premie Anouk en twister saampjes
samba even lekker met z'n pootjes van de vloer en met gestrekte pootjes
tinkert_tje
Geplaatst: 01-06-09 10:24
fraske heerlijk effe de voetjes van de vloer Lucy_1lekker joh effe pootje baden en meteen weer schone sokjes joella wat een gave foto's zeg miranda wat is tom toch een knapperd
gisteren zo'n heerlijke bosrit gemaakt met dorinde mijn jongste telg ging echt super we hebben bijna alles gedraaft en gegaloppeerd ging echt top alles lekker met losse teugeltjes niks loos we hebben genoten we zijn ruim 3,5 uur onderweg geweest