hahahahaha ja daarom juist ik hoop hun ook nooit te snappen hoor, dat zoeken ze maar lekker zelf uit...
Maar mijn dochter snapt al veel hoor, zegt ze de laatste keer weer. Nou mam hebben jullie nog wel seks, ik wil wel een zusje erbij dus jullie moeten wel seks hebben. Sta je dan met je mond vol tanden...
grit ik heb er 1 op mijn borst ter hoogte van mijn hart vanwege mijn 2-ling en 1 op mijn rechterarm van een tinker als pegasus. dochter vroeg dan ook wijs, mam daar hoef je dan toch niet al je kleding voor uit te doen
ik ook nog niet en ja Leon ze is echt erg af en toe. Dit zegt ze dus ook in de winkel, op school en weet ik het waar. Zo van : mama en michel gaan nog een kindje maken hoor, want ik wil een zusje, als het een broertje wordt mag ook, maar dan komt die niet op mijn kamer hoor... Michel is niet mijn echte papa hoor, maar mijn stiefvader als vind mijn echte papa van niet, dat is pas als ze trouwen. Maar ik vind hem nu al mijn stiefvader...
Leuk he sta je dan in de Jumbo, de AH of de Hoogvliet....
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 12-02-09 00:41
Grit schreef:
Stennisje; meisjes met rode haren, die kunnen kussen, dat is niet mis............
Hahahaha. Damn wat erg! OF! de broer van je vriend komt binnenwandelen, of je eigenbroertje. echt stom Waarom hadden wij allebei geen slot op onze deuren? Leon truste jongen trek dat gezicht nog maar even tegen arjan, dan slaap je voorlopig denk ik ook nog niet (normaal ben ik inderdaad heel beschaafd ja, combinatie van frustratie en moeheid denk ik
Ik vind de dames die ik tot nu toe getroffen heb (is al weer een paar jaar terug) vaak wel beter zoenen. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat het me minder doet dan zoenen met mannen.