@ dobbel: er staan er nu 154 op is dat alles of moet ik straks nog een keer kijken? Er zitten wel hele mooie foto's tussen inderdaad ook van die grote vosbonte!
Erg leuke foto's en filmpjes voorbij zien komen! Stiekem een beetje spijt dat ik toch niet ben komen kijken maar dat ging helaas niet. Denk nu toch echt dat ik de volgende keer mee doe! Al die tinkies bij elkaar heeft toch echt wel wat (nouja eigenlijk heel veel)
Ja wel kleine stukjes maar over het algemeen niet helemaal, maar het zag er wel ontspannen uit, en het plezie straalde er af, dat is het belangrijkste.
dat heb ik juist omgekeerd hihi. Gave foto's Dobbel, jammer dat ik er niet bij sta maar ik heb je toen ook niet gezien volgens mij. Ik was om 9.00 uur al weer klaar met dressuur.
Heb met veel plezier alle foto's en filmpjes zitten kijken kon jammer genoeg deze keer niet komen kijken, maar zo krijg je toch nog wat mee van de sfeer enzo en ook erg leuk dat het op omroep Amersfoort was
Mariel, je hebt zeker niet toevallig een filmpje van Bon?
Enne Michel, vanaf hoe oud mogen deelnemertjes mee doen in de dressuur onderling? Bonny's grootste fan wilt wedstrijden rijden (Kind is bijna 3 ) (Nee hoor, is geintje, want ze kan nog niet zo goed draven en galop doen we nog niet, en jullie hebben geen A proefjes )
Kind gaat zo aan de wandel met bon, heb net nog wat filmpjes en foto's gemaakt
Als ze wat ouder is keertje Bixie doen, ze vind het helemaal geweldig rijden! Zo lief!
Dus volgend jaar keertje bixie doen, en pas maar op, over een paar jaar komt ze ook enk dat ze de volgende tinkerdag zowiezo meegaat, ze wilt zowat elke wedstrijd mee lekker tinkertjes kijken! *