nee die durfde ik nog niet gebruiken heb er inmiddels wel al aardig mee geëxperimenteerd op bloemen maar nog niet op paarden dus, denk/hoop dat dat vandaag aan de orde komt
Het ging super goed! Boven mij verwachting, want hij had een half jaar al niet meer in het tuig gestaan. We spreken een keer af, en dan ga je lekker mee! Gaan we een rondje blokzijl doen.
wow, wat een mooie foto's van Macho. Hij is echt schitterend zeg, daar heb je wel op gepoetst
Ja een tijdje terug kregen we ook steeds een mod opmerking over het reageren hier op de foto's. Sindsdien doe ik het dus nog maar zelden.
Maar ik kijk hier wel vaak en geniet daar ook van. Er was toen al een discussie over waarom je nou niet mag reageren op de foto's. Dat kletstopic is iets anders, gaat over van alles en nog wat, werk, relatie, huisdieren, school enz. En is meestal een vaste groep. Dus daar reageer ik ook niet vaak, ik weet niet of je dan wel welkom bent als je maar af en toe iets plaatst? Plus dat ik het raar vind dat je daar gaat reageren op foto's die hier geplaatst worden. Of is dat toch de bedoeling? Meestal reageer ik dus niet, dan doe ik ook niets fout Een zogenaamde stille genieter hier dus
ik weet t inderdaad dat er toen gezegd werd dat je hier niet mocht kletsen,maar zo lang het over de foto's gaat vind ik het geen probleem. daarop is er toen nog een kletstopic geopend,maar vind ik gewoon niet zo leuk. ik meld maar weinig dus doe ik dat gewoon hier
macho is mooi! mooie foto's geworden ook mooie foto's van bonny,gaaf zo door het water heen