Hoi met denize Ik wil ook graag mijn tinker tonen Ik had al eerder gereageerd op deze topic op 46 Maar ik weet niet meer hoe ik er foto's op moet zetten kan iemand Mij hierbij uitleg geven al vast bedankt
deniesje1983
Geplaatst: 20-06-13 20:23
mijn tinker ventry
LindskeXxX
Geplaatst: 20-06-13 20:31
Wat een dag vandaag! Eerste keer met sara gereden in mijn showkleed. Opzich deed ze het heel goed ze gaf er geen kik naar. Ik natuurlijk heel fier aan het rondparaderen met mijn mooie en brave meid. linkergalop ging super goed vandaag en rechts ook super netjes tot... ja op de volte ik vond hem te klein voor na de regen dus liet ik haar vergroten. Plots schoof Sara uit. Ze ging galledig op haar knieen waardoor ik er over viel recht op mijn rug. Sara herpakte haar snel helaas graakte mijn teugels rond haar voorbenen. Sara was gelukkig braaf genoeg en stopte iets later en bleef rustig staan. Ik zelf had niks erg en ben meteen recht gestaan en naar Sara gegaan. Been uit de teugels gehaad en snel der benen bekeken. Niks aan de hand gelukkig. We hebben nog gegalopeerd voor het vertrouwen alleen wel veel minder gedwonge op de volte omdat een 2de val toch vermeden moest worden. Ze is toch braaf mijn Saratje. maar ik wil jullie toch ook eens even alles laten zien. (nou alles een paar foto's)
Bij Paleis het Loo kwam ik deze tegen ("Paarden van de Koning" ) Als het goed is loopt deze ook mee met Prinsjesdag!
Er werd omgeroepen dat het een Tinker is, maar denk zelf meer aan een Drum Horse aangezien hij aardig aan de maat was (ook de breedte). Vond het echt een knap ding!
nikkielvis
Geplaatst: 24-06-13 10:16
Dit is Dundee en komt ech uit een tinker mama en papa. Deze heeft bij mij op stal gestaan en was zo een lieverd
plientjedres
Geplaatst: 24-06-13 10:53
ff met britje showen, ze is zo lekker aan het opknappen hier een foto van dat ik haar kocht. ze had geen spier op haar lijf maar wel een dikke buik er onder hangen.(februari) hier 2 weekjes bij mij , ff lekker geschoren. toen ik haar kocht was ze heel verlegen en gesloten, nu bloeit ze helemaal op. als ik nu aan kom lopen zie ik haar neusvleugeltjes bewegen , echt zo lief. en dit is nu (juni) blije oortjes vind haar persoonlijk lekker bijtrekken. haar rug is mooi breed geworden er komt een kapje op haar hals en haar hele uitstraling is vlotter geworden. haar piek haartjes vallen ook om, ja langzaam maar zeker word het een echte beauty. ben zo blij dat ik overal doorheen heb kunnen kijken bij aanschaf.