HAHAha! nee ik verspil ook geen tijd meer aan hem. THANK GOD dat we niet meer hebben gedaan dan zoenen. Mn vriendin lag voor pampus op de andere bank te slapen, erg grappig gezicht. En wij lagen daar met zn tweeen te vozen. Sorry had t wat netter kunnen zeggen. Soms zeg ik zoiets subtiels !
ik ga ook maar, ff de hond uitlaten al ligt die dus voor pampus op de bank (lijkt die vriendin van aniek wel) alhoewel als ik ga vozen met Michel, zit zij er altijd tussen
Slaap lekker iedereen, was weer erg gezellie en we hebben aardig wat pagina's volgepraat. Janet, ben je al klaar met je nieuwe topic
snowdon
Geplaatst: 12-02-09 00:33
Truste Biancaa, truste Aniek, truste Eevj, truste Grit Dat was iedereen die nu nog online was geloof ik....
Grit
Geplaatst: 12-02-09 00:34
Vozen is een heel net woord .
Mijn vriendin en ik hebben vruger tegelijk met een jongen gezoend Buiten voor de kroeg
ehhh ja leon dat kan erger, bezig zijn en je kind komt binnen... das pas erg... laat ik dat nou al 2 keer hebben gehad, 1 keer thuis toen ik nog bij mijn ex was (oeps en mn dochter uitleggen, ja mama liet even haar tattoo zien hahahahaha) en dus toen ik net met michel samenwoonde en miujn zoontje kwam binnen, 5 jaar oud, wat zijn jullie aan het doennnn oeps again...