Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nuage schreef:Volgens mij is de prijs voor een ruin zo rond de 4250 maar je kunt ze misschien beter even bellen
Mariska_28 schreef:Nuage schreef:Volgens mij is de prijs voor een ruin zo rond de 4250 maar je kunt ze misschien beter even bellen
Je meent het?????!!!!![]()
![]()
![]()
Tjee wat een boel geld voor een klein net ingereden dier..... Zou bijna zelf gaan importeren en verkopen voor dat geld...
Barmat schreef:Tja, en wat is teveel? Je moet naar je eigen beurs kijken, kun en wil je het betalen, of niet? Ik kan je wel zeggen dat je bij Mc Cloud een keurig verzorgd paard krijgt afgeleverd - bekapt, geent, ontwormd, met alle accesoires, gewassen en gestreken, echt, daar kun je niks van zeggen.
Ik zou nooit een merrie willen, dus de keuze voor een ruin was gemakkelijk. En zoals ik al eerder zei - wat ik nu heb en wat ik toen had (een nog duurder paard waar ik echt niks mee kon, gewoon een gevaar was en ik 100% voor besodemieterd ben bij de handelaar) is met geen geld uit te drukken.
De eerste keer de buitenrit met Chad, ik heb daarna gewoon gehuild van geluk, zo blij dat ik was!
Onze band moet nog groeien, maar vriendschap is er al en ik prijs me gelukkig met Chad, die aankoopprijs ben ik allang vergeten