ooo joh, dan draagt ze dus nog helemaal niet over, stel dat ze pas op het eind v/d hengstigheid drachtig geworden is, plus 11 maanden en 5 dagen, dan kom je zo uit rond 13/14/15 juli.
Ik trek het allemaal prima hoor, heb alleen de route huis-stal-huis nou wel gezien Geloof niet dat ik die route in de vorige vijf jaar zo vaak heb gereden
Nog niet bij Jes geweest, ga er vanavond even heen.
TM; heb je gelijk in hoor Zie het zelf alleen liever snel komen
timokyana
ik snap het wel hoor, ik begon hier ook al 2 weken voor uitrekendatum het veulen eruit te kijken, ze liep ruim een week over, dus 3 weken meerdere keren per dag erheen en laatste 2 weken ook s'nachts, ik was kapot , maarrrrrrr, het was het waard.
Ik denk dat Jesse vrijdag op zaterdag bevalt van een zwartbont hengstje, 4o%wit 60%zwart
Geen veulen, en haar banden die eerst zo mooi los waren, zijn nou weer helemaal strak *argh!* Uiers blijven zo'n beetje hetzelfde, spenen gaan hoogstens wat meer uit elkaar staan. Vulva is gewoon normaal, afgezien van haar schommelbuik is er niks te zien Nou ja.. we wachten 'rustig' af
hahaha dat rustig zal wel ongeduldig worden. jee wat kan wachten dan lang duren he grappig dat die banden dan zo veranderlijk zijn he/ ene keer slapper dan andere keer, is bij kel trouwens ook zo, die heeft ze de ene dag slapper dan de andere
Nou Jes had ze dus echt heel slap, ook de 'grote bilspier' om het zo maar te zeggen. En nou is alles weer helemaal strak en hard! Schiet mij maar lek, dan heeft ze echt melk hangen, dan weer niks en dan weer hars. Iemand nog een pony kopen? Schat van een dier, wil alleen niet bevallen