[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:33

snowdon schreef:
Snowdon is er vandaag trouwens met me vandoor gegaan, denderde overal dwars doorheen en overheen Nagelbijten / Gniffelen Sigaar
Deze tijd, gecombineerd met extreem veel binnen staan, doet hem geen goed

oh oh leon, wa's dat nou? Bloos! niks ernstigs hoop ik?

spannend angelique, wat daar uitgepoept wordt Ja vast iets héél moois met zulke ouders Ja

Haha! Haha!
nou maris dan moet je je er niet druk om maken... dan worden het gewoon 2 hengstjes... klaar Ja

snowdon schreef:
Tinkerpraat was dat al lang niet meer

joh... dat is inmiddels een mutsenclub... maar wel gezellig!!

gelukkig kan ik weinig meepraten hier, alleen reageren, want met 2 in het lappenmandje valt er weinig te beleven, alleen maar progressie in het genezingsproces Ja

kinsealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:39

Zal me ook eens voorstellen, heb ik volgens mij op heel bokt nog nooit gedaan Bloos
Ben Anna en kom qua leeftijd al aardig in de buurt van "oma" van een aantal posts terug Haha! , maar ook ik voel me natuurlijk nog steeds 20 en vaak nog jonger Knipoog
Heb een prachtige zwarte tinkerruin Beccan, een super knol die ik echt nooit meer kwijt wil en waar ik heerlijk mee door de bossen zweef Haha!
Verder heb ik samen met m'n zusje nog een paar tinkies;
ruin Benton, prachtig kopje en super eigenwijs Knipoog Chanel, een bijzonder lieve zwarte jaarling merrie en Laidja, een erg karaktervolle jaarling merrie en Mike, een tweejarige hengst met een zacht karakter en prachtige gangen.
Al met al is ons kuddetje voorlopig behoorlijk kompleet. Haha!
Laatst bijgewerkt door kinsealy op 02-02-07 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:41

ziggy_janet schreef:
Ik zal mezelf wel even voorstellen:
Ik ben Janet, eigenaaresse van Ziggy (kruising tinker x shire)
Ben 20 jaar (bijna 21, 10 maart alweer) Ik zit nog op school, ik doe de opleiding paraveterinair.
Ik woon nu nog thuis, waar ik het nog heel erg naar mijn zin heb. Maar wil toch wel binnenkort gaan samen wonen met mijn vriend Wilco. Wilco is 24, en we zijn nu alweer 3 jaar samen.

hé wat grappig, ik dacht altijd dat je ouder was, warom weet ik niet Lachen

ik behoor ook al tot de ouderen hier zie ik... wordt over 4 maanden ook alweer 36 Huilen van het lachen

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:04

Zo poeh ben even niet geweest en er zijn gewoon al een lading pagina's bijgekomen Lips are sealed Gaat hard zo!

Ik heb alle posts bijgelezen, maar het is me net iets teveel om alles te beantwoorden Bloos . Het is nu ook al best laat en ben best wel moe....

Vandaag druk bezig geweest met de carnavalswagen. 17 februari doen we mee als "Vrienden van Tinkerstal de Asheuvel" in het onwijs grote dorpje (not!) Vaassen met de optocht. Twee jaar geleden hebben we ook meegedaan met een (in twee weken tijd gebouwde) tinker en als thema zigeuners. Dit jaar gaan we verkleed als cowboys- en girls. Ik heb er ontzettend veel zin in (ben een echt feestbeest Clown ), en de meiden van stal natuurlijk ook. Als de wagen zo'n beetje klaar is dan zal ik er wel foto's van maken! Anouk en de rest van de kudde staan ons al twee weken in de gaten te houden vanuit de groepsstal wat dat toch voor ding is wat er voor hun neus staat Haha! . En dan al dat gehamer, geboor en gezaag ook nog aan je hoofd Tong uitsteken

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 07:39

Ik meld me hier ook ! Haha!

Zie al nieuwe namen,dat is erg leuk,om meer tinkerliefhebbers te ontmoeten
via bokt.

Mijn naam is jacqueline,ben al 36 Tong uitsteken en trotse eigenaar van macho,
mijn vader heeft sinds een half jaar icor,een zoon van pablo,
een hengstje van 9 maanden.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 08:53

Hallo Doei!
Ik ben Diny, 34 jaar al weer, getrouwd, zoontje van 3 jaar (Julian) en in het bezit van 3 Tinkerdames. Vasthi van 7 jaar, haar veulen van 20 maanden Cesair (v. Glen King Hill) en Fenore (v. Drumshambo) van 22 maanden. Die staan lekker 24/7 buiten in een groep paarden waar ook de Tinkers Femke en Jinty van Tinkerloos staan en de Tinker Jane van Yarka. Jullie begrijpen dat die 6 Tinkies die andere paardjes veruit de baas zijn Tong uitsteken

Gisteren lekker een stuk met Vasthi door het bos gestapt. Dat vindt ze hardstikke spannend in haar up en ze was dan ook dribbelig en springerig (vermoeiend!). Vandaag ga ik het bosbezoekje nogmaals overdoen met een stalgenootje, wie weet vindt ze dan wat meer rust.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 08:57

Ik doe ook mee! Ben Marleen 24 jaar oud, en getrouwd. Heb een bruine tinkermerrie Mirthe, die we dit voorjaar laten dekken door Drumshambo. En een lief klein eigenwijs shetlandertje. Verder hebben we no veel meer dieren, maar dat wordt wat teveel. Heb ik het gemist of mogen hier in dit topic nu wel foto's?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 08:58

wat gaat het hier snel zeg Knipoog

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 09:05

grrr schreef:
Heb ik het gemist of mogen hier in dit topic nu wel foto's?

Ik denk net als in de huiskamer, 2 en de rest in links Cool

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 09:09

Een hele goedemorgen allemaal,

Ik zal me ook nog even officieel voorstellen:
Ik ben Froukjen, 25 jaar, getrouwd en woon in het mooie friesland.
Ik heb een tinkerruin van 8 jaar oud en 1.48 hoog.
Het is een super kanjer maar heeft zo nu en dan z'n kuren.
Als je foto's van hem wilt zien kun je in mijn profiel kijken.
Ik heb hem nu sinds september 2006 en ik hoop dat daar nog heel wat jaartjes bijkomen.
Helaas staat hij niet aan huis, maar wel dichtbij (3km verderop) bij een super leuke minipensionstal.

Nou, dat was ik.
Oh ja, ik zoek nog een bijrijdster voor hem dus als dat je wat lijkt dan hoor ik t wel Knipoog

Groetjes.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 09:47

Goedemorgen!

Hahaha.. Janine_L.. De oma van het stel.. *LOL* Moeder overste vind ik dan beter.. Knipoog Ach, zo oud ben je nog niet hoor.. Enne, je bent zo oud als dat je je voelt toch!

Zo te lezen zijn het hier veel volwassen mensen.. Dat is wel leuk! Ja
Leuk dat iedereen zich even voorsteld!

Pellie.. Mijn vriend woont in Easterein.. Duss.. wrs zit het dr wel in dat ik en Amy ons daar ook gaan vestigen.. Ja Nog niet direct, maar binnen een jaartje of 2 denk ik dat het er wel aan zit te komen.

Nou.. Het is een heerlijke dag.. Haha! Zometeen de boodschapjes doen..
En daarna lekker met Amy naar de manege, we hebben weer eens les vanmiddag.. Mijn vriend gaat informeren voor een beginnerscursus.. Ik heb hem dus werkelijk besmet met het paardenvirus.. *LOL* Wel leuk! Word het een echte cowboy! Knipoog

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 09:49

Goedemorgen,
Heb even snel bijgelezen. Een heleboel mensen hebben zich voorgesteld, maar ik ga niet beloven
dat ik nu weet wie wie is. Haha!

Het is een heerlijke dag om met de paardjes er op uit te gaan.
ik heb vanmiddag menles. Dus blue mag eerst even van het mooie weer genieten,
voordat hijvanmiddag aa nde bak moet.

Rianavaplu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:22

Hallo allemaal!!

Ik ga me dan ook maar effe voorstellen hé!!
Moet wel zeggen ben een echte meelezer dus post niet zoveel!
Een aantal van jullie heb ik al een keer in het echie gezien, tijdens keuringen ofzo!!
Mijn naam is Rian, (schrik niet!!) 42 jaar JONG getrouwd en heb twee Kids,
Manita van 13 jaar en Thomas wordt binnenkort 16 lekkere pubers dus!!!
Ben in het bezit van een prachtige, lieve, en ondeugende tinkermerrie Caitlin!
Caitlin wordt in Sept 5 jaar en is nu redelijk goed onder het zadel! (op een bokkie na)
Ze is een Voskleurige met 4 witte benen, en mooie lichte manen en staart!

Op dit moment staat Caitlin een weekje op rust, heeft waarschijnlijk van de week een sliding
of een megabok gedaan in de wei. En heeft nu haar heup verrekt. Hoop dat dit binnen een week
weg is anders moet ze naar de kliniek voor een foto om te kijken of er geen pees uitgerekt is ofzo!!

Nou mijn bakkie koffie is weer op en de plicht roept weer!!
Ga de stal uitmesten en bij Caitje in de wei effe kijken.

Groetekes uit het Brabantseland!! Doei, doei
Rian

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:24

Goedemorgen

Nou iedereen hier zich voorstelt, dan zal ik ook maar even,

Mijn naam is Jessica ik ben getrouwd met Ludie, we zijn woonachtig in de noordoospolder samen met al onze dieren.
We hebben 3 tinkers,
Lonan is een 7 jarige kleine (1.44) tinkerhenst, geheel zwart met 4 witte sokken en een lief mooi blesje. Hij wordt vooral bereden door Iris onze bijrijdster.
Lonan is zowel beleerd onder het zadel als ingespannen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=MDWKWBMY
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZNNAGKAY
Biggels is een nu 1 jaar en 9 maanden oude hengst, zijn moeder is Baileys van Baileys hier op bokt, en zijn vader is Baggio van Leonoor. Biggels is een lieven maar af en toe een ondeugende hengst, hoort geheel bij de pubertijd, knuffelen is nog steeds zijn hobbie, en halsters de stal in jatten is ook een leuk spelletje.
Biggels als veulen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FPXDKDWI
Biggels als 1 jarige
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3COMJ677
En Biggels nu
http://www.mijnalbum.nl/Foto=F8CVKT8R
Viane is een 15 jarige stevige merrie van 1.61, Viane is drachtig van Lonan en we zijn heel benieuwd wat daar uit komt. verder is Viane een enorm lieve merrie die hier de baas is over de heren. rijden vind ze echt geweldig, tis ook een merrie die echt hard voor je wil werken en echt haar best voor je doet. we willen deze lieve merrie niet meer missen net als de andere 2 mannen hierboven niet.
Viane wordt 2 keer in de week gereden Door Karin.
Viane toen we haar net hadden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=AATASUPI
viane paar maand later op wedstrijd
http://www.tinkerbarn.nl/images/GroteFoto=AI3EDACR.jpg
en viane in september op de keuring
http://www.tinkerbarn.nl/photogallery/v ... ng%201.JPG

Verder hebben we nog 2 honden en 2 poesen.

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:26

zit ik weer achter mijn pc, eigenlijk om te werken Clown
maar ik wip toch even hier binnen.

heb niet veel te vertellen, maar wilde wel even reageren op mariska Haha!
ik weet namelijk een héle mooie naam met een G voor een merrieveulen, maar ik verklap hem niet, hij is voor Tinkerbells merrieveulen volgend jaar Tong uitsteken
moet wel zeggen dat je gelijk hebt: heb me al rot gezocht naar merrienamen met een G! Dit is de enige die ik tot nu toe heb!

zal me dan ook even voorstellen Knipoog
m'n echte naam is Alexandra, maar ik heb liever dat iedereen op bokt me gewoon frenia noemt, is een stuk makkelijk dan dat ik op beide benamingen moet gaan letten Bloos Clown
Ik ben 22 en leerkracht secundair onderwijs (wat overeen komt met een leeftijdsgroep van 12 tot 16 ongeveer) en geef momenteel Biologie en Nederlands, maar Fysica en Chemie mag ik ook geven.
4 paarden waarvan 2 drachtige tinkermerries die ook echt van mij zijn: Tinkerbell en Angel, de andere 2 zijn een volbloedmerrie van mijn moeder en een friese ruin Orlando van mijn vriend (die ook een heel klein beetje van mij is Haha! )
Voor de rest verwijs ik gewoon naar mijn profiel Knipoog

Lydia64

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:26

Leuk dit topic...lekker kletsen over je tinker avondturen.
Zal me in het kort voorstellen. Ben Lydia,getrouwd met een lieve man en heb 2 kids van 7 en 11 jaar. Ik heb een lieve tinkerruin Boy en hij is nu 7 jaar. Heb hem nu 3 jaar en al veel met hem meegemaakt...zie mijn profiel..
Gelukkig gaat het nu erg goed met hem en we zijn meestal te vinden voor een buitenritje. Ook speel ik veel met hem zoals vrijheidsdressuur en voetballen in de bak..vind hij helemaal geweldig!! Zo dat was het voor nu...tot later!

Groetjes Lydia en Boy

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:36

Goedemorgen!

Zal ik dan ook maar af en toe meedoen? Avonturen beleef ik genoeg met mijn prachtige Cheerful Chubby en haar stoere zoon Cheerful Chivas..

Chubby

Chivas

Mijn naam is Jacqueline, 28 jaar jong, woonachtig in Roosendaal en werkzaam als Directiesecretaresse. Heb sinds kort een relatie met Guillermo, hij vindt paarden wel leuk maar heeft gelukkig ook zijn eigen tijdrovende hobbies Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:41

Angeliekje schreef:
Twee jaar geleden hebben we ook meegedaan met een (in twee weken tijd gebouwde) tinker en als thema zigeuners.

Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Merrienaam met een G?
Gorgious
Giggle
Guinevere
Gaia

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:50

Leuk dat iedereen zich nu gaat voorstellen Haha! . Dan zal ik ook maar even. Ik ben dus Angelique, 26 jaar, en woon nu alweer bijna 7 jaar samen met mijn lieve vriend Patrick in Apeldoorn, en met mijn twee katjes en hond. Anouk is sinds 4 jaar mijn tinkertje, en ze verwacht in april haar eerste veulen van Boy (van de Asheuvel). Ze staat natuurlijk ook in mijn profiel.

@Chubby: Ja we hebben echt een hele mooie tinker in elkaar "geflanst". Hier het bewijs Haha! :
http://www.mijnalbum.nl/Foto=XKCZWFMS

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:55

*zet Guinevere ook even op haar lijstje, dat zijn er dan al 2, mits Mariska hem niet gebruikt Tong uitsteken *

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 11:19

mogge Doei!
het word hier al gezellig druk
leuk dat er ook veel zijn die zich voorstellen
ik heb uitgeslapen ik was moe pffff Cool
nu ga ik effe douche en aankleden en dan heb ik vanmiddag menles
het is heerlijk weer jammer dat ik binnen moet rijden haha
iedereen een fijne dag Pling

oh ja hier een foto van mijn kanjer de rest staat in mijn profieltje Haha!

http://groups.msn.com/_Secure/0TgDtDgcX ... 7511220082

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 12:01

Het begint hier inderdaad al gezellig druk te worden Haha!

Ik heb me net toch lekker gereden op Hendrik! Half 10 zat ik er op, in de ochtend dauw in het heerlijke winterzonnetje.. Dat was Hendrik ook opgevallen want hij was super ontspannen.
Bak was voor het eerst sinds 2 weken weer helemaal droog dus ik kon er weer volop tegenaan Knipoog Eerst lekker losgestapt en daarna draf waarbij ik nog wat balkjes heb meegepakt. Vond hij énorm interessant Haha! Galop ging ook erg goed, laatste tijd heb ik dat niet zoveel kunnen doen ivm de natte bak, maar het ging merkwaardig goed! (Als ik vaker even niet gegalopeerd heb, en ik doe het weer dan is het een groot feest Rolleyes ) Dus was wel blij dat het vandaag goed ging.

Alleen toen pakte ik mijn mobiel uit mijn zak, en ik was even vergeten dat er een mobielsieraad aan hing die nogal geluid maakt Bloos Dus meneer schrok zich een ongeluk waarna ik mijn mobiel maar even in het gras moest gooien Nagelbijten / Gniffelen Toen was het weer goed Vork

Jullie ook al zo lekker gereden vandaag?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 12:07

GRRRRRRR... heb ik net een hele post geplaatst, gaat m'n computer gek doen en kan ik overnieuw beginnen.

Nou, in ieder geval weer lekker druk in m'n huisje geweest vanmorgen, zometeen even paddock mesten en dan maar weer eens een buitenritje proberen. Vindt ze vaak nog erg spannend, maar ik ga samen met de haf van m'n buren dus dan gaat het meestal beter. 't Is hier (in PUtten) zulk heerlijk weer! Ik ga er even van genieten!

Hier nog twee foto's zodat jullie weten over wie ik het heb. Bloos

Hier net terug van een buitenrit
Afbeelding

Van de zomer, toen ik haar net had.
Afbeelding

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 19:46

De eerste na een lange dag zonder bokt.. Haha!

Bedankt voor het meedenken voor namen!! Meer ideeen zijn altijd welkom!
Ik vind Gaia wel een erg mooie naam, komt zeker in het lijstje! Mooie betekenis ook!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 19:51

Ja, vervelend hé dat bokt eraf lag, maarja.. Wat moet, dat moet Haha!