Ik heb een GROOM!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkerloos schreef:Wat klinkt dat luxe zeg!!
Ik heb een GROOM!!!
Lowara hier op bokt, mijn zus, mezelf en vriendjelief

Ow nee, nog beter: voorbrenger
En de rest van de eventuele te vele grooms tot fans 
WenK schreef:Hmmm, hoor net dat er in Assendelft geen stallen beschikbaar zullen zijn. Nu moet ik even nadenken hoe we dit op gaan lossen...
Mariel, heb jij enig idee hoeveel tijd er tussen de merries >7 jaar voor graadverhoging en de stamboekhengstveulens gaat zitten? Als het een 's ochtends is en het ander 's middags heeft het voor mij geen zin, moet dan de hele dag rondjes wandelen met Lisje en Vic, die gaan zich nooit meer laten zien dan. Kan ze ook niet op de trailer laten staan namelijk.
WenK schreef:Mariel, heb jij enig idee hoeveel tijd er tussen de merries >7 jaar voor graadverhoging en de stamboekhengstveulens gaat zitten? Als het een 's ochtends is en het ander 's middags heeft het voor mij geen zin, moet dan de hele dag rondjes wandelen met Lisje en Vic, die gaan zich nooit meer laten zien dan. Kan ze ook niet op de trailer laten staan namelijk.
Cheveyo schreef:hmmm, heel misschien dat 23 september Bunschoten nog gaat lukken (heel heel misschien).
Cheveyo schreef:hmmm, heel misschien dat 23 september Bunschoten nog gaat lukken (heel heel misschien).
momo_lover schreef:weet er toevallig ook iemand hoelaat ong de stermerrie's in bunschoten ong aan de beurt zijn.