Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
silas schreef:**UPDATE**
tot nu toe 58 tinkers en 23 mensen op de huifkar....
Bonte schreef:Het komt zo nog in de Battie
dat wordt weer (een van de) bijlagepapiertje(s) pakken, battie openklappen, papiertje invoegen, battie dichtklappen en doorschuiven naar de enveloppenhoesjesvuller
Cheveyo schreef:Toch niet als bijlage he?dat wordt weer (een van de) bijlagepapiertje(s) pakken, battie openklappen, papiertje invoegen, battie dichtklappen en doorschuiven naar de enveloppenhoesjesvuller
Bonte schreef:Cheveyo schreef:Toch niet als bijlage he?dat wordt weer (een van de) bijlagepapiertje(s) pakken, battie openklappen, papiertje invoegen, battie dichtklappen en doorschuiven naar de enveloppenhoesjesvuller
En je doet het juist zo professioneel![]()

. Die 100 deelnemers zullen we halen! Heel heel misschien dat we zelf met Kit en menwagen (of het authentieke rijtuig hihi) gaan, zodat er nog meer mensen mee kunnen op een kar. Maar denk dat het onder het zadel gaat worden.
Hij neemt dan ook zijn camera mee
Teuntje111 schreef:Ik wil nog een plekje reserveren op de huifkar voor mijn schoonvaderHij neemt dan ook zijn camera mee
Bonte schreef:Teuntje111 schreef:Ik wil nog een plekje reserveren op de huifkar voor mijn schoonvaderHij neemt dan ook zijn camera mee
Dat moet je volgens mij via mail doen en niet via hier
Cheveyo schreef:idd, leuk hoor, kom maar op met de bijlage, hadden we maar een vak moeten leren. Die 100 deelnemers zullen we halen! Heel heel misschien dat we zelf met Kit en menwagen (of het authentieke rijtuig hihi) gaan, zodat er nog meer mensen mee kunnen op een kar. Maar denk dat het onder het zadel gaat worden.
Cheveyo schreef:Ik lees net op het Tinkerpraatje een zinnetje van iemand die zegt dat je
niet aangespannen mag mee doen? KLopt dit en waarom is dat zo?