[TI] Welke hengsten dekken op K.I. dit jaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 15:16

BALEN! Maar idd, je weet nu wel waar je aan toe bent... geen onzekerheid meer.

DianneM

Re: Welke hengsten dekken op K.I. dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 15:20

Mijn voorkeur gaat enigszins uit naar een Ryon O'Mally veulen, omdat hij veulens fokt met echt heel speciale uitstraling en de tekeningen op de hoofdjes zijn ook zeer speciaal altijd.

Thunder daarentegen geeft mooi zwaar behang door en ook qua bouw zijn de veulens erg mooi meestal.

Ik laat het allemaal even op me af komen Eerst nog even afwachten wie er allemaal nog meer hun merrie laat dekken aankomende maand..

@ Snowdon, ja stevig balen, maar niks aan te doen, had wel leuk geweest een veulentje van mijn eigen paardje, maar helaas zit het er echt helemaal niet in (letterlijk )

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 18:10

weet je: ik wil uiteindelijk ook graag een veulen voor mezelf fokken...
maar anderzijds kan je dan niet kiezen wat eruit komt vallen: nu kan je echt helemaal dat veulen kopen wat je hartje begeert...
al is het natuurlijk wel erg jammer

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:08

jeetje dianne.. dat is zeker balen. maar wel een stukje zekerheid.
Dat ze dus wel gevoel heeft maar gewoon onvruchtbaar is.
Heel veel sterkte
Waarom ga je geen leuk veulen fokken met Kato ? * weet nog leuke hengst

DianneM

Re: Welke hengsten dekken op K.I. dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 22:23

Whahaha, dat is ook een goeie Dien, maar wil haar eerst even lekker laten aansterken en een beetje bijtrainen. Volgend jaar zien we wel weer verder hoe het gaat, zij is in ieder geval een bewezen goede fokmerrie, maar ze heeft geen stamboompapieren.. Maakt dus niet uit wat ik als papa ga kiezen, belg, tinker, shire haha, komt toch geen stamboekveulen uit hoe dan ook. Denk dat er wel ooit een tinkerpapa bij gaat horen Belg x tinker is een leuke combi. Dat veulen kan ik dan helaas niet houden en wordt voor de verkoop dan.. En daar zit ook een beetje de bottelnek.. Ik heb een instelling dat dieren tot aan hun dood bij me blijven en heb in mijn leven die regel maar 1 keer hoeven breken.. Ik zal waarschijnlijk heel erg moeilijk afstand kunnen doen van mijn eigen gefokte veulentje..

Ik moet nu wel zeggen, dat de zekerheid nu wel rust geeft. Geen hoop meer, geen gedachten van misschien toch nog wel.... Tegen beter weten in toch nog een dierenarts erbij laten komen.. Het is allemaal over nu.. Definitief..