Volgende x doen ze wel mee als t weer zo in de buurt is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
als t mag van organisatie lijkt me dat erg leuk 
omdat ik toch nog steeds hoop dat ik tenminste met Sayla zal kunnen komen, dus duim duim ... Heb nog 2 weken ...
bonte ik hoop dus nog steeds dat we kunnen komen en je leuke foto's kunt maken
grid schreef:gaaf dat jullie je paard willen uitlenen
als t mag van organisatie lijkt me dat erg leuk
Zonder van tevoren op gegeven te hebben
heb ook nog niet gehoord welke proef t is --> krijg je meestal een week van te voren te horen samen met de startlijst
nog maar ruim een week en de auto is nog niet gemaakt ... *duim duim duim* grid schreef:nog maar ruim een week en de auto is nog niet gemaakt ... *duim duim duim*

Ik ga voor het springen trouwens wel mijn videocamera meenemen, Liset heeft namelijk nogal eens de neiging om de bodem te testen als ze met Jordy springt, en dat wil ik nu eindelijk eens op camera
Supertje schreef:Liset heeft namelijk nogal eens de neiging om de bodem te testen als ze met Jordy springt, en dat wil ik nu eindelijk eens op camera
snowdon schreef:Ow ik zal van de week nog eens gaan oefenen... wil geen herhaling van vorige zaterdag
)
Kans op zandruiter(s) dus
, maar laat t meteen weten als t gelukt is
* Bonte schreef:snowdon schreef:Ow ik zal van de week nog eens gaan oefenen... wil geen herhaling van vorige zaterdag
Toen had je geen schoenen aan en zat je volgens mij ook een beetje te lang