heey jullie ook al de startlijst? ik moet om 10.12 dressuur rijden zondag en als vierde in de behendigheid. Dus Rais dat word boktmeeting tijdens de behendigdheid haha!!! Moet 's middags ook springen, hij heeft vandaag voor de tweede keer in zijn leventje gesprongen dus word spannend...haha!!
heeft iemand de startlijst voor de zaterdag voor mij? Wij willen even gaan kijken en is wel leuk als we weten wat wanneer is!!
Ja ook hier startlijst binnen van zaterdag dus ! Dat wordt dus rond 7 -half 8 op stal zijn
Ik zet de lijst gewoon hier neer !Misschien kan iemand dat ook voor zondag doen?! Dan wil ik ook gaan kijken )
Tinkertoernooi 2006 Zaterdag 20 mei
Starttijden Dressuur
Tijd Klasse Naam ruiter Naam Tinker
9:00 B Leonie Goor Woody 9:08 B Hermien Overmars Carlos 9:16 B Rudy Thuis Jock 9:24 B Elke Toebosch Gammon 9:32 B Jennifer Steur Jjuna 9:40 B Silke Nijhof Max 9:48 B Maren Peeters Bart 9:56 B Malou v.d. Veght Tiko 10:04 B Roos Goorman Tyron 10:12 B Anouk v.d. Vorstenbosch Winnetou 10:20 B Leonie Goor Dylon 10:28 B Ingrid v. Genugten Sayla 10:36 B Mariana Horst Banjer 10:44 B Elke Aalbers Nono 10:52 B Dorena Horst Cheyenne 11:00 B Anke v. Ampting Blacklight 11:08 B Marcella Epskamp Nuala 11:16 B Jainy v. Oudhusden Twister 11:24 Z1 Natalie Karssing Jona 11:32 GR Rianne Linneman Baloo 11:40 GR Joke Werler Nalin 11:48 GR Eva Schoppers Cassandra 11:56 L1 Lucre Verbruggen Winnetou 12:04 L2 Lisanne Geits Jona
Tinkertoernooi 2006 Zaterdag 20 Mei
Starttijden behendigheid
10:45 parcours verkennen alle deelnemers van de behendigheid 11:00 Start eerste combinaties
Starttijden Dressuur Tijd Klasse Naam ruiter naam Tinker
9:00 B Nanda thuis King 9:08 B Samantha Wissels Sam 9:16 B Marieke vredegoor Fiona 9:24 B Charlotte Stoffers Ranger 9:32 B Kitty Messchaert Amadeus 9:40 B Mirjam Wille Paddy Pandora 9:48 B Sandra Berendsen Tango 9:56 B Deborah Egger Tinkerbell 10:04 B Raissa v. Bergendael Tyson 10:12 B Anniek Wieggers Gealic 10:20 B Anoek Helsper Paddy Pandora 10:28 B Janine Kaal Mirre 10:36 B Melanie v.d. Bunt Bonny 10:44 B Judith jansen Biyou 10 :52 B Tanja Schutte Sally 11:00 B Jeannet v.d. Kuyt Ringo 11:08 B Esther v.d.Meer Kyle 11:16 B Kim Wiendels Funny 11:24 B Dieke v.d. Kuyt Bonny 11:32 B Jolijn Kip Tanja 11:40 B Charlotte Veldhorst Tirnanog 11:48 B Lichelle v. Engelen Bonfire 11:56 L1 Marjolein v.d. Struik St. Oliver 12:04 L1 Lichelle v. Engelen Bonfire 12:12 L1 Anouk Pos Mr. Scott 12:20 L2 Brenda Passchier Jessy 12:28 Pauze 12:36 GR Maren peters Future 12:44 GR Sylvia Eekelder Mc Murphy 12:52 GR Judy Kip Jet 13:00 GR Wendy v.d Struik Moonlight 13:08 GR Joyce Verhoef Egypt 13:16 GR Naomi v. Engelen Bonfire
Tinkertoernooi 2006 Zondag 21 Mei
Starttijden Behendigheid
11:00 parcours verkennen deelnemers 1ste groep 11:15 Start eerste combinaties
Ja Anniekskie, inderdaad een boktmeeting tijdens de behendigheid, haha, zin in. Ben benieuwd wat het nou eigenlijk in gaat houden die behendigheid. Vanavond maar weer eens even de proef oefenen.
als je naar heart4horses.nl gaat, klikt op wedstrijden, daarna proeven kan je je proef eraf halen. heb ik ook gedaan, nu hoop ik alleen maar dat het de goede is haha, geloof van wel. In die proef, proef 11 klasse B zit zowel een linker als rechter galop. Succes ermee. Hopelijk kan je hem vinden.
Ik heb net een mailtje van Nanda gekregen, ik rij ook de groene proef. dit is proef nummer 11 (oude proeven). Wat er in galop staat, moeten wij in draf doen... Zijn die proeven op heart4horses.nl wel de oude proeven dan, of zijn dat de nieuwe?
Ik Doe Ook Mee. Misschien wil iemand alvast kennis met me maken. Eerst even uitleggen wie ik ben:
Maren Peeters 12 Jaar Ik woon in Voorst (gelderland) Ik heb 2 Lieve Tinkers -Bart 9 Jaar Springt tot 1.30m Parcour L1 Dressuur -Future 11 Jaar Springt nog niet eens een balk GR Dressuur. Zelf heb ik tot 1.45m Gesprongen en L1 Dressuur gereden.
Wil je alvast kennis maken en vriendinnen daar? Hier mijn msn:
@ Beaumau: Volgens mij wel anders heb ik mooi de verkeerde proef geoefend.
@ Liezzie: Volgens mij was het rond de 50cm.
Zou iemand die het nieuwe boekje heeft anders willen controleren of proef 11, klasse B op heart4horses.nl anders is dan die uit het nieuwe boekje? (voor het geval iemand het doet, alvast bedankt)
offtopic: Het lijkt mij ook wel leuk om via MSN contact te hebben en elkaar, misschien, wat beter te leren kennen. Mijn MSN-adres: raissavb@hotmail.com
Om de sokken wit te krijgen: weken in warm water met biotex. (als het je lukt het been in de emmer zetten) Is niet slecht voor de huid (juist goed) en het wordt stralend wit. Ook goed voor de staart en manen
Bij de nieuwe proeven is er geen proef 11 in de B dus dat moet de goede zijn
Wow de zondag is veel drukker dan de zaterdag, dacht dat zaterdag ondertussen ook vol was ? Maar niet erg vindt t wel relaxed hoop zondag te kunnen komen kijken, maar is wel een lange dag ...
Idd met biotex (is ontsmettend net als bv soda) en zilvershampoo voor witte manen en staart (en de rest kan evt ook)
Oh dus toch groen, dacht ik al maar vond t zo raar dat ze na de Z1 ruiter stonden...
ha ha inschrijven als je nog nooit met pony gesprongen hebt --> ik heb ook nog zitten denken om in te schrijven daarvoor, maar omdat say nogal regelmatig weigerd of een hindernis omvergooid en ik nooit meer als 2 hindernissen achterelkaar met haar gesprongen heb dacht ik toch maar dat gaan we niet doen
Ik wil me ook graag even bekend maken. Ik doe ook mee aan het tinkertoernooi en anders sta ik straks zo alleen.
Ik ben Elke ik ben 22 jaar en ik sta bij grid op stal. Ik heb zelf geen tinker, maar een KWPN-er.
Ik mag met een tinker van een stalgenoot van ons op wedstrijd. Zijn naam is Nono en het is een lekkere onzekere grote loebes. Ik heb er nog maar 6 keer op gereden en het is echt iets heel anders dan mijn paard (zie mijn profiel, dan snap je wel waarom). Maar wel heel leuk.
Ik hoop jullie allemaal te zien op het toernooi. Ik heb er zin in.
haha elisabeth...niks zieligs aan hoor! hebben nu geoefend en hij vind het superleuk!! ff off topic Heb bij jou in op school gezeten! en zaten ook best vaak samen in de trein!! En duitsland excursie!! haha
thnx voor de tips...gaan het zaterdag proberen...dus kunnen jullie zondag het resultaat zien. In de emmer zetten zal wel niet gaan, aangezien aan zijn benen zitten niet zijn favo onderdeel is!! Maar we proberen het gewoon!!!
Ik wens alle deelnemers tijdens het tinkertoernooi veel succes en bezoekers veel plezier. Tijdens het toernooi ben ik aanwezig. Met vriendelijke groeten,