Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BrankaZ schreef:Je hebt het vermoedelijk toch veel te druk om mij te zien staan
Gezwellie
Vasthi schreef:Is er al een schema voor volgende week?
Vasthi schreef:Ooooh, spannend!!!!
Gefeliciteerd met zijn goede punten op de dressuurwedstrijd. Hij kan mooi een demonstratie onder het zadel geven op de hengstenshow!!!!
Leonoor schreef:Vasthi schreef:Is er al een schema voor volgende week?
die komt volgens mij vandaag of morgen, zei Hanneke
Baggio moet als eerst om 09.20

Citaat:
echt niet,Tommie komt eerder
maar die telt natuurlijk niet mee hè (zet een jankstem op)
Leonoor schreef:Citaat:
echt niet,Tommie komt eerder
maar die telt natuurlijk niet mee hè (zet een jankstem op)
Tommie is uniek, die is de enige in de B-keuring
en jij ging toch Idols kijken
Citaat:mijn linkeroog kijkt idols en mijn oren horen het,maar er word telkens weer iets gepost op bokt en dat wil ik dus met mijn rechteroog bijlezen
hahahahahahhaaaa
Leonoor schreef:Hoop voor je dat je een trailer of box mag misbruiken om te plassen, want er is maar 1 damestoilet
Cheveyo schreef:ehum ehum das waar. De boxen mogen we niet komen dan maar een trailer ergens binnensluipen.
fjordkootje schreef:Lijkt me niet verstandig om bij een hengst te gaan plassen. Daar is die ene wc voor.
fjordkootje schreef:Cheveyo schreef:ehum ehum das waar. De boxen mogen we niet komen dan maar een trailer ergens binnensluipen.
Heb je ineens Tommie in je nek
Vasthi schreef:Ik draaf nog even verder door....over een jaartje of 5 rijdt Josephine op Baggio rond op de hengstenshow. Zonder zadel en verkleedt als indiaan
Vasthi schreef:Welke hengsten doen er nu mee van die 27 die we niet kennen?
Citaat:ehum ehum das waar. De boxen mogen we niet komen dan maar een trailer ergens binnensluipen. Nah gaat me wel lukken hoor. Met die kou zal het alleen wel erg druk zijn bij het toilet inderdaad.
Is vlas, dus merk je niks van. En baggio is het gewend, hahahaCitaat:Nu kèn ik hier een erg wakkere opmerking bij maken, maar het is zaterdag en geen vrijdagmiddag dus ik hou me maar in

Citaat:Thanks Leonoor, alleen zal dat niet gaan lukken ivm de polsbandjes. Maakt niet uit, ik ga wel in de rij voor het toilet