Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. dobbel schreef:He Berdien weet je waar je het redelijk goedkoop kan krijgen op de weg van zwollen naar kampen in sheerenbroek bij de groot, daar hebben ze 3 soorten, succes er mee.
)
Citaat:Dit is de *gaat Bit halen* Reform - Kruiden Muesli van Havens. Zou sterk op de luchtwegen werken.
Moet maar eens gaan kijken wat het moet kosten dan. Anders zet ik denk ik Jessie over op de pony brok van Subli.
TinkerRyan schreef:Mijn kerel krijgt onbeperkt hooi de gehele dag. dan wel hooi van een goede kwaliteit en toch lekker stengelig.
Verder krijgt hij rond de middag 0.5 tot 1 kg conditiebrok van de plaatselijk fouragehandel.
Het is een eigen merk wat ze voeren en het kost per zak 6 euro voor 25 kg. dat vind ik een mooie prijs zeker in vergelijking met de Tinkerbrok
Ryan doet het op dit schema erg goed.
Hij is goed op conditie, glanst als een spiegel en ook zijn manen en staart en behang is vol en lang. We kregen zelfs op de hengstenkeuring een comliment van de dierenarts over dat hij zo goed in z'n vacht zit en mooi op conditie is.
Ik vraag me eerlijk gezegt af wat het echte nut nou van de tinkerbrokken is.
Het lijkt mij goed inspelen op de gevoelens die mensen bij hun paard hebben. Het "je wilt toch ook het beste" effect.
Het prijsverschil vind ik ook erg raar.....moet lijkt me toch anders kunnen!
midgie schreef:Het prijsverschil vind ik ook erg raar.....moet lijkt me toch anders kunnen!
coydog schreef:Ik moest met de tinkerbrok 2 keer zoveel voeren en ze viel nog af, ik denk dat het toch per paard verschilt.
midgie schreef:ik weet van mezelf ook dat ik mijn tinkers teveel geef en dat merk je ook aan de mest die voortbrengen , ik heb het idee dat ze meer mesten dan een gewoon paard
.