Gister had Tarmine les met Jeanie, zag er goed uit........heb even uitgestapt dat gaat alvast goed. Afstappen is wel pijnlijk maar goed we zien vandaag wel.
Het is in ieder geval droog .
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Volgens mij zien zij dat ook wel zitten, maar heb nog geen specifiek gesprek gehad daarover. Ik wil het zelf niet direct aangeven: dat zou drukken op een eventueel salarisaanbod
Heb wel diverse gesprekken ingepland met andere sollicitanten voor deze functie eind september...
Drukdrukdruk

) en vanmorgen weer bijzonder vroeg, als ik me bedenk dat ik had kunnen uitslapen. Klein beetje spanning heb ik ook wel, want ik ga vanmorgen even gezellig koffie drinken met mijn groom. Dit keer gaat het wel door. 
We zitten al op 1/3 deel van de dracht nu

.

En nu heb ik me toch een zin in een sigaretje...
Hoop dat jullie snel meer geluk hebben! Een ritje op een paardenrug doet veel goeds, kun je je hoofd even lekker leeg laten waaien.
Richard had zo'n anti- hangover- showergel, die zou je nu ook wel kunnen gebruiken wrs? Een borrel nemen nu schijnt trouwens het beste anti- kater- middel te zijn
Je moet ook niet rennen op de trap, heeft je moeder je dat nooit geleerd
Van harte!!
zo lang ze de ‘liefde’ voor de tinker maar hebben
En anders hoeft het voor mij echt niet meer… We zijn hier allemaal gelijk!
Onspanning is ook belangrijk…
maar leuk dat je het er zo naar je zin hebt!
Geniet lekker van je paardje. 
Veel plezier met verjaardagsfeestje van je hubbie, en gefeliciteerd daarmee
En succes met pakken 

En wees voorzichtig. 
Chubby schreef:Oei... Als ik Jellies post lees ben ik op veel mensen en ervaringen vergeten te reageren....
.