[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeanie

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 06:55

Als ik werk heb ik geen tijd om te modden dus het gaat mijn deurtje ook voorbij en ik reageer niet zo subtiel

Gister had Tarmine les met Jeanie, zag er goed uit........heb even uitgestapt dat gaat alvast goed. Afstappen is wel pijnlijk maar goed we zien vandaag wel.
Het is in ieder geval droog .

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:00

Goedemorgen!

tsja, ik wil best als hulpmod fungeren. Tot nu toe heb ik op de verschillende opdrachten voldoende tijd over om te i-netten. Hoe het in de toekomst zal zijn weet ik niet, maar ik hoop dat ik voorlopig hier mag blijven.

Ik hoop zelfs dat ze mij hier willen houden. Heb het erg naar m'n zin, weet niet precies waarom Volgens mij zien zij dat ook wel zitten, maar heb nog geen specifiek gesprek gehad daarover. Ik wil het zelf niet direct aangeven: dat zou drukken op een eventueel salarisaanbod Heb wel diverse gesprekken ingepland met andere sollicitanten voor deze functie eind september...

Vandaag hoef ik niet te notuleren (zover ik nu weet), dus kan ik lekker ff door met alle dingetjes die zijn blijven liggen.

Ik zal nu eerst eens bij dat subforum gaan spieken!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:11

Goedemorgen!!!

Heb weinig tijd... Ff hondjes uitlaten en dan weg.....

Misschien tot vanavond of morgenochtend en anders zie ik de meesten wel in Houten!!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:30

Ook goedemorgen!!! Zo'n hulpmod is niks voor mij. Sox, die opmerking naar Roos is nou weer een typische Sox reactie, pffff
Vanmorgen weer pech. Val ik van de trap. Gelukkig ben ik nog heel. Mijn borstbeen is nog wat gezwollen en blauw. Bepaalde bewegingen met mijn armen doen pijn, echt een rotplek, maar het gaat al beter.
Druk dagje vandaag. Zo eerst naar stal, dan naar de zorgboerderij, helpen paardrijden. Dan boodschappen omdat mijn hubbie zijn verjaardag viert vandaag. Ook nog mijn tas pakken voor het weekend "grotemeisjesponykamp". Ook Spetter zijn koffer pakken, jee wat neemt hij veel mee zeg Drukdrukdruk

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:34

goedemorgen allemaal,

ik heb gisteravond gestoeid met een website.....het is nog niet naar mijn zin maar ja heb dan ook nog nooit eerder een website gemaakt...

Kijken jullie eens en wees eerlijk

www.tinker-silas.nl

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:44

Ziet er netjes en overzichtelijk uit Angelique!
In het fotoalbum valt wat tekst weg achter de foto's en van "mail" zou ik "contact" maken met evt. adresgegevens en mobiel nummer erbij.
Overigens deed de functie "mail" het niet bij mij, maar dat kan aan mijn comp liggen...
En ik ben niet gecharmeerd van het feit dat je steeds "terug" moet aanklikken ipv dat je kunt doorklikken via een menu...

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:45

Goedemorgen!

Doet je telefoon het weer optimaal Wenk? Modder kunnen ze niet zo goed tegen he, hihi!

Dobbel, ik weet niet precies wat er gaande is, maar ik wens jullie erg veel sterkte met alles!

De site ziet er al goed uit Silas!
Welk programma gebruik jij er voor?

Zo, nu maar eens aan het werk...
Tot straks!

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:49

Voldoet aan meldplicht

Silas: Ziet er al goed uit hoor, je website. Alleen even oppassen dat de tekstjes niet door de foto's heen lopen.

Spetter: Auw

Dobbel:

Karuna: even een domme vraag. MS als in de ziekte of als in wat anders?

En voor de rest weet ik het even niet meer hoor. Het was bijzonder laat gisteren avond (lekker de stad in geweest met een verjaardagsfeestje ) en vanmorgen weer bijzonder vroeg, als ik me bedenk dat ik had kunnen uitslapen. Klein beetje spanning heb ik ook wel, want ik ga vanmorgen even gezellig koffie drinken met mijn groom. Dit keer gaat het wel door.

Vanmiddag naar de BP eens even kijken of er nog wat gewassen moet worden voor morgen. Oja er komen er maar drie van "ons" trouwens. Voor degenen die ook naar de keuring gaan morgen, succes met wassen en tot morgen vast. Nu ga ik even mijn bijna kater er af douchen

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:51

Heugelijke mededeling voor vandaag:

Fayette is vandaag 120 dagen drachtig We zitten al op 1/3 deel van de dracht nu

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:55

#Chubby: ik ben dus nog aan het stoeien om dat menu op elke pagina terug te laten komen.....lukt niet echt
door welke foto loopt tekst heen? Bij mij namelijk niet...

#yarka: ik gebruik studio webdesign

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 07:56

Jeeeej *o/* Gefeliciteerd hoor Flettie

Oja ik ging douchen want ik stink

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:02

ben ik ook weer even.

Silas: zit er goed uit!!!, krijg damian ook nog een plekje bij links

Spetter: ai das minder, kijk er wel mee uit he, voor het zelfde geld is er iets mis met je bot, kijk maar naar jan toen ie van de trap af viel, had wel 3 wervels gebroken, sterkte hoor.

Dobbel

Chubby: zo te horen blijf je daar wel werken, fijn hoor, tis toch wel heel belangrijk dat je het naar je zin heb op je werk, reken maar uity hoeveel tijd van je leven je aan het werken ben.

Nou we hebben gisteren voor een stal genoot haar merrie opgehald, ging allemaal goed , het veulen was er al een week van af, alleen was het ventje over een stal heen gesprongen ,en had zijn Been pin gedaan, en de dierenarst moest voor foto's komen om te kijken of het niet gebroken was.
we konden er niet op wachten om te horen hoe het afgelopen is, maar ze zouden nog bellen, hoop zo dat het goed is.
wel erg hoor voor die mensen , toen we weg reden met de trailer stonden ze te huilen niet normaal, Josephine (stalgenoot)wou bijna stopen en zeggen ik neem ze niet mee.
maar goed , ze loop nu in de wei in koudekerke .

werk ze voor de mensen die moeten werken.
ik ben lekker vrij, ga zo naar mn ventje toe, hij zal wel doorweekt zijn, ga ik lekker slobber voor m maken

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:04

#Annick: zal hem er bijzetten.....kan je mij je site mailen dan hoef ik niet te zoeken tussen al mijn links....

edit: blond he ...hij staat in je onderschrift,.....hahahahahhahaaaa

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:06

******Fayette******

zet m op, en gefeliciteerd.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:08

Ow, ik ben inmiddels al een uur binnen op kantoor, maar heb nog niets uitgevoerd... En nu heb ik me toch een zin in een sigaretje...

Angelique, tekst loopt door de foto's van Silas zelf en door de foto van paps... En dat menu, da's mijn persoonlijke voorkeur. Overall ziet het er keurig uit, vooral als je bedenkt dat het je eerste website is! Ik doe het je zeker niet na!

Dobbel, was het bijna vergeten... Hoop dat jullie snel meer geluk hebben! Een ritje op een paardenrug doet veel goeds, kun je je hoofd even lekker leeg laten waaien.

CJ, veel plezier bij de BP! Ze namen 6 knollies mee ofzo, dus een extra paar handen om te wassen kan vast geen kwaad Richard had zo'n anti- hangover- showergel, die zou je nu ook wel kunnen gebruiken wrs? Een borrel nemen nu schijnt trouwens het beste anti- kater- middel te zijn

Spetter. Ook jij Je moet ook niet rennen op de trap, heeft je moeder je dat nooit geleerd

Flet en Fayette: Van harte!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:13

Karuna, toch leuk verzonnen van die wedstrijd. Zou echt te gek zijn als t wat wordt met dat huis!

Wenk, succes vanmorgen bij de HA.

Sox, ik zal die uitslag v.d. enquete nog mailen maar dat wordt denk ik pas morgen… Ik heb ook geen zin/tijd om als moddie door het leven te gaan. Maar vind wel dat als er iemand die hier trouw post maar geen tinker heeft best moddie mag zijn als diegene daar behoefte aan heeft. Zo sluit je mensen buiten… zo lang ze de ‘liefde’ voor de tinker maar hebben En anders hoeft het voor mij echt niet meer… We zijn hier allemaal gelijk!

Shayla, Leuk dat je er zo’n zin in hebt. En die zenuwen, dat hoort er echt bij

Ingrid, geen leuke opmerking van je ouders Onspanning is ook belangrijk…

Chubb, vreselijk zo’n saaie vergadering maar leuk dat je het er zo naar je zin hebt!

Dobbel, ik heb denk ik gemist wat er mislukt zou zijn. Maar hoe dan ook stertke en ik hoop dat het volgende x wel lukt Geniet lekker van je paardje.

Cindy, wat leuk dat ze een baan heeft. Balen dat je van de trap gevallen bent. Je bent af en toe ook een echte stuntpiloot Veel plezier met verjaardagsfeestje van je hubbie, en gefeliciteerd daarmee En succes met pakken

Koetje, gefeliciteerd met je baan

Roos, fijn dat Fig oke was!

Jean, gelukkig gaat het al wat beter met Storm.

Jeanie, geniet van de strandrit En wees voorzichtig.

Silas, ik ga je site zo nog bekijken.

CJ, veel plezier met je groom

Flet, nog 2x zo lang geduld en dan komt baby Flet

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:15

silas: tis nog vroeg he
zelf vind ik het altijd fijn als je op een site het menu blijft zien, dus dat je met frames werkt, het lijkt heel moeilijk maar dat valt best mee.
misschien vind je het niet mooi hoor, tis maar een tip

Annick

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:21

Je site ziet er mooi uit Silas. Kleuren vind ik mooi.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:22

Oei... Als ik Jellies post lees ben ik op veel mensen en ervaringen vergeten te reageren....

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:26

Goede morgen

Silas leuke site en wat de rest al zegt let op de tekst bij de foto's
Maar wel heel gaaf gedaan hoor

Nou gister dus les gehad en het ging echt heel goed heb heerlijk gereden. Jeanie deed zelfs een beheerst galopje in de binnenbak.
Mary heeft uitgestapt en dat is ook wel effe lekker.
Ik hoop dat je vandaag lekker kan rijden.
Op dit moment hoor ik het gieten

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:27

Chubby schreef:
Oei... Als ik Jellies post lees ben ik op veel mensen en ervaringen vergeten te reageren....

hetzelfde geldt voor mij maar dan dat ik het niet eens gelezen heb, dacht nog wel zo netjes te hebben bijgelezen.

Wil op veel dingen reageren maar ik moet echt iets in huis gaan doen, mijn moeder komt me zo even helpen namelijk.

Mijn reactie probeer ik later te geven .

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:40

Studio webdesign....is er een demootje te downloaden soms?

Chantal heeeeeeeel veel plezier met je groom straks!
Morgen wel even uitgebreid verslag he, dat snap je

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:43

Uiteraard Yarka

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:47

Had je mijn vraag om 1 zak tinkerbrok nog gelezen Yarka?

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:52

Euh...geloof dat ik die gemist heb Chev, sorry!
Maar die neem ik voor je mee!