poes schreef:Hij ziet er verder wel echt super uit
Dank je, en zo voelt hij zich ook nog gelukkig. Het zijn vooral zijn grijze haren die zijn leeftijd verraden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Hier nog steeds twijfels.
Pony heeft zo dunne manen dat ik bang Ben dat je erdoorheen kan kijken en ze ook gewoon niet rechtop kunnen staan.
Iemand al geprobeerd gehad met zulke manen?
[ [url=m/PrmAjC.jpg]Afbeelding[/url] ]
GGFJ schreef:Art_Ificious schreef:Hier nog steeds twijfels.
Pony heeft zo dunne manen dat ik bang Ben dat je erdoorheen kan kijken en ze ook gewoon niet rechtop kunnen staan.
Ik denk dat het wel kan hoor, maar dan moet je ze echt helemaal kort scheren/knippen. Vanwege de dikte denk ik alleen dat het nooit een hoge boog zal worden. Maar hee, een kleine boog is ook een boog.
8nnemiek schreef:![]()
[ [url=m/6k2TUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zr1j53.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z8jjAw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M4nCYH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iZLv4h.jpg]Afbeelding[/url] ]
De scheermachine had te vochtig gelegen, die deed het niet meer zo goed, dus ik heb de stoffenschaar erbij gepakt. Werkt fantastisch!
Omdat de manen altijd aan één kant van de hals hingen ziet de andere kant er niet veel anders uit.
Aan zijn rechterkant hangt het allemaal wat scheef, maar dat zal vast mooi recht gaan groeien.
Hij lijkt er zelf in ieder geval blij mee. Coupe klimaatveranderingHij had het nu al wat warm onder de manen, laat staan met 40 graden.
Ik ben er blij mee
Hutcherson schreef:Waarom heb je dat gekke plukje op de schoft laten zitten?
Het ziet er wel echt tof uit als het weer wat bijgroeit zodat je het daadwerkelijk in de boogvorm kunt knippen.