Ik ben vooral goed in kinderen heel druk maken en ze op hun drukste moment terug aan de ouders te geven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leonoor schreef:M_D_H schreef:Ik ben een hele goede oppas.
Ik ben vooral goed in kinderen heel druk maken en ze op hun drukste moment terug aan de ouders te geven
Ik houd jou veeeeeeeer uit de buurt dan
flettie schreef:WenK schreef:Ik doe niet aan oppassen... Veel te vermoeiend...
![]()
Hoe zou dat nou komen?
Nou ja, wees blij: mijn kinderen blijven lekker thuis bij papaZal Myrthe het vast niet mee eens zijn maar die moet maandags om half 8 weer naar school
![]()
guppekop schreef:We hebben informatie over mennen en western op de site gezet
Beetje bij beetje begint de site compleet te worden. Moeten nog de uitslagen en foto's toevoegen en de stukken naar de recente locatie veranderen dus nog even onderweg
http://www.tinkerdagen.nl/nieuws/meer-i ... n-western/
carolina1278 schreef:guppekop schreef:We hebben informatie over mennen en western op de site gezet
Beetje bij beetje begint de site compleet te worden. Moeten nog de uitslagen en foto's toevoegen en de stukken naar de recente locatie veranderen dus nog even onderweg
http://www.tinkerdagen.nl/nieuws/meer-i ... n-western/
Als ik de foto aanklik van zowel mennen als western bij programma krijg ik een error..
M_D_H schreef:Estafette is wel heel lastig om aan mee te doen als meerdere ruiters en 1 paard.
MamaMiesje schreef:Een paard mag met meerdere deelnemers aan welk onderdeel dan ook meedoen(Wel letten op de belastbaarheid/het welzijn vh dier natuurlijk
)
Dan moet je in het vakje 'opmerkingen' op het inschrijvingsformulier gewoon vragen of ze qua indeling willen rekening houden met een ruiterwisseling. Alleen de estafette wordt dan lastig idd.
Lightielight schreef:M_D_H schreef:Estafette is wel heel lastig om aan mee te doen als meerdere ruiters en 1 paard.
Niet in hetzelfde groepje natuurlijk (alhoewel we dat ook wel eens gedaan hebben..) maar als er drie of vier groepjes mee doen zou het theoretisch kunnen...... Maar omdat er geloot wordt.......dan zou hetzelfde paard met twee veschillende berijders in hetzelfde groepje geloot kunnen worden.