Wauw zeg die is gaaf! Ze hadden alleen wel die staart iets beter mogen wassen
Ooit een een keer of 15 gedaan om de staart van m'n merrie schoon te krijgen voor het Hippisch Saluut voor toen nog koningin Beatrix, alles geprobeerd, maar helaas nog steeds geel hoor
M'n lekkerbek
mnkortleve
Geplaatst: 20-04-15 19:55
Pride voor het eerst een zadel op.
Jorn en Terrey.
Jorn Grainey rijden.
aricia
Geplaatst: 20-04-15 20:17
Prachtige veullies heb je Mirjam Jorn zit zo zelfverzekerd op het paard , prachtig
mnkortleve
Geplaatst: 20-04-15 21:17
Bedankt, ik ben zelf ook helemaal weg van ze. Het zijn 2 totaal verschillende veulens zowel van bouw als van karakter.
Jorn was ook wel heel serieus bezig toen
Mariska_28
Geplaatst: 20-04-15 21:26
Mijn kanjers..
Gerdjee
Geplaatst: 20-04-15 21:37
heee ik ben zaterdagavond naar die tinkerhengstenshow in Houten geweest en ik heb daar best wel een aantal foto's gemaakt. zijn er hier toevallig mensen die 1 van die hengsten kent en graag foto's er van wil? want dan mail ik er gewoon een paar door!
hier een klein voorproefjeee
tinkerkyara
Geplaatst: 20-04-15 21:53
Oohh gaaf gerdjehoran! Heb je nog meer van Janesho? Dat is die steigerende
Hmm wat is Kee toch leuk! En mooi veulen weer Alexandra!
LBroekhuizen
Geplaatst: 22-04-15 17:41
Jeetje wat hebben we toch allemaal mooie tinkies! Wij zijn druk bezig met een verbouwing in ons nieuwe huis en inmiddels al 7 pagina's in een nieuw topic. Maar heel erg fijn om door die pagina's te scrollen
Wij volgen dit nieuwe topic ook weer. Felix was iets wat enthousiast
Alle foto's gezien en nu dan toch mijn schat showen, Yokki Shebaro Raklo. Het mooiste verjaardagscadeau wat ik me kon wensen. Met een klein hartje op zijn hals. Eerste foto ( of laastste, weet niet precies in welke volgorde ze gezet worden) is van de eerste dag dat hij bij ons is. Rechtstreeks uit de wei. Straks nog een paar foto's proberen van zijn hele lijf. Eerste keer op Bokt. Even wennen.
nieky1993
Geplaatst: 22-04-15 22:11
Vind dit zo een geweldig topic En al die veulen foto's Vind Terrey zo een geweldig veulen he, ben zo benieuwd hoe hij uitgroeit Ben ook echt fan van bijna al Angel haar veulens. Vind Angel ook gewoon een super merrie met vooral een fantastische uitstraling Felix die heel erg enthousiast springt, leuk is dat Ik kan me helemaal voorstellen dat dat het beste verjaardagscadeau is Knapperd, mag je trots mee zijn
Hier nog eens wat foto's van brandon. Deze van een aantal weken geleden tijdens een avondwandeling.
En van vorige week, als het mooi weer is moeten er natuurlijk foto's gemaakt worden