[TI] Tinker recordrit - zaterdag 4 oktober 2014

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Patrick_

Re: Tinker recordrit - zaterdag 4 oktober 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:25

Ik en me bijrijdster gaan misschien ook mee.

Zou leuk zijn als het te organiseren valt.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 23:08

Maar kijken of er hier op stal nog meer mee willen.....

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 23:18

Ik volg deze ook :D

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 23:24

Leuk !!!
Afhankelijk kan bepaalde factoren, maar zou ook graag mee willen.
Zal eens overleggen of er meerdere dames uit het noorden willen.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 23:28

Lowara schreef:
Ik heb in ieder geval dan twee dieren waarvan eentje extra beschikbaar voor vriendjes/ vriendinnetjes die mee willen maar geen Tinker beschikbaar hebben.

Staat dit aanbod nog steeds open? ^^
Lijkt me ontzettend gaaf om mee te rijden, Tinkers blijven toch wel mijn favoriete dieren om naar te kijken, maar helaas heb ik Snackie's Jaron tegenwoordig niet meer onder mijn kont.. :P

Wel nog onder voorbehoud van datum, gezien ik niet precies weet wat mijn hbo studie volgend jaar doet ^^

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 23:51

tinkerplein schreef:

We hebben er sowieso al 5; Caily, Sterrin (vind ik :o ), Balou, Maddox en Bo. Dan nog een ruiter voor Mel en voor Pearse (jijzelf?) En Emma en Berdien kunnen ook gewoon mee natuurlijk :P Kootje dan ook maar als we toch bezig zijn. Is Bert die vrachtwagen(s) al aan het regelen? :Y)

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 23:52

Vrachtwagen is zo geregeld,no problem.

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 08:05

Nou, ik heb het er echt wel voor over om een stuk te rijden en dan " alleen maar" een uurtje, zal vast wel langer worden, te stappen. Ik vind dat het niet zomaar een buitenrit is, maar een evenement..denk je eens in..120 tinkers, of misschien wel meer... het is zo gaaf... wij waren er bij in 2006 en het was FANTASTISCH (en toen reed ik zelf niet eens mee, maar mijn dochters)..en echt mensen...draven met zo'n groep...dat kan echt niet..en zoals gezegd, er vallen toch gaten dus dan draaf je wat bij...en we willen het toch gezellig houden....paardjes vinden het allemaal al spannend genoeg...kijk maar eens naar het filmpje, op 1min.25 ongeveer.......spanning genoeg hoor....Nogmaals....het is een van de leukste dingen die ik heb meegemaakt!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 09:33

Ik ga met lightielight mee, ik heb beide meegereden, wij zaten altijd wat achterop omdat we met hengsten reden en moesten vaak even bijdraven, en nog verdwaalden we haha.

Het is echt een happening wat fantastisch is om mee te maken en ik denk dat het bij stappen houden geen slecht plan is, je kunt altijd naderhand nog ff een vlotte rit gaan maken.
Ik ben een eigenwijsje wat zonder cap rijd maar kleine moeite om ff cap te regelen voor deze rit, zoooo eigenwijs ben ik dan ook weer niet hihi

Maar nogmaals, ik kan eventueel wat plekken en parkeermogelijkheden bekijken daar ik dicht in de buurt woon bij groot aantal plaatsen in het midden vh land.
FB ben ik niet zo actief op dus dat volg ik niet zo.

Selbourne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 09:38

Bij ons op stal zijn ze ook enthousiast! Dus ik hoop dat wij wel sowieso met iets van zes tinkers komen! En misschien nog wel meer. Het lijkt me erg leuk om mee te maken! En stappen vind ik echt meer dan prima!

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 10:02

Is er al een globale telling gemaakt op hoeveel paarden/ruiters we nu zitten?

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 13:10

nou wij komen met drie tinkers, hopelijk kan er ook aangespannen meegedaan worden, dan zijn er twee onder het zadel en een voor de kar....en anders drie onder het zadel.....
Zou er weer een sponsor voor een rozet te vinden zijn??? Ik vond dat toen zoooo gaaf als aandenken (ik heb nog steeds een zwak voor lintjes, bekers e.d....)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:33

Selbourne schreef:
Bij ons op stal zijn ze ook enthousiast! Dus ik hoop dat wij wel sowieso met iets van zes tinkers komen! En misschien nog wel meer. Het lijkt me erg leuk om mee te maken! En stappen vind ik echt meer dan prima!

Die vrachtwagen gaat vol, we nemen er gewoon 7 mee :D

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:56

Leuk me superleuk om mee te doen, helaas heb ik geen tinker maar een fries. Als iemand een tinker vrij heeft en ik zou kunnen mee rijden dan ben ik superhappy!

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:10

Gaaf! Ik en mijn tinker Fion willen graag mee doen!
Helaas is het nog afhankelijk van locatie en mijn studie.

Selbourne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:10

Resi_lover schreef:
Selbourne schreef:

Die vrachtwagen gaat vol, we nemen er gewoon 7 mee :D

Jeeeee *\o/*

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 11:06

Ik heb weer een goede reden gevonden om actief aan de slag te gaan met trailerladen en conditie kweken *\o/* Ik was er in 2006 ook (deels, vanwege te laat aanwezig door klapband) bij en vond het zoooo gaaf om al die tinkers bij elkaar te zien...

Ben ook voor cap en stappen, maar lijkt me geen discussie, organisatie beslist!

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 11:11

Ik werd door een stalgenoot ingelicht over deze recordrit en het lijkt mij een fantastische ervaring. Zijn mijn Tinker x Dartmoor kruising en ik ook welkom?

MaaikeL8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:12

Caily schreef:
tinkerplein schreef:

We hebben er sowieso al 5; Caily, Sterrin (vind ik :o ), Balou, Maddox en Bo. Dan nog een ruiter voor Mel en voor Pearse (jijzelf?) En Emma en Berdien kunnen ook gewoon mee natuurlijk :P Kootje dan ook maar als we toch bezig zijn. Is Bert die vrachtwagen(s) al aan het regelen? :Y)

Ik heb het op stal al gezegd, lijkt mij super leuk om mee te doen! Maar ik wilde dat toch eerst even met Carolien en Bert overleggen. Het blijven hun paarden natuurlijk!
Marije wil misschien ook wel mee op een tinker als dat mag en kan!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:57

Ik wacht de verdere organisatie nog even af, maar het lijkt me wel geinig om mee te gaan :j

Is er ook al een back-up datum voor het geval het die 4 oktober giet van de regen of er weer zo'n fijne storm is?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 19:59

Officiële inschrijvingen zijn nog niet open, dus ik tel nog niet precies. Via facebook 61 mensen die gaan, en 119 op misschien, dus heb goede hoop!

Conditie opbouwen, mwah. We gaan er geen racerit van maken, dus dat zal wel meevallen. Een uurtje (of twee) stappen moet ieder gezond paard kunnen hoor!

Tinker x Dartmoor is zeker welkom :j

Ehm. Hoe zie je dat precies voor je, een "reservedag"? :+ ;')
Als je een evenement als deze organiseert, waar behalve deelnemers ook een boel vrijwilligers mee te maken hebben (slag om de arm; minimaal 300 mensen), terrein moet huren, mensen die vervoer regelen, verlof opnemen en ga zo maar door. Dan zeg je niet even, er komt wat nattigheid uit de lucht, laten we het gebeuren maar een weekje opschuiven. Nee, dan is het gewoon een regenjas aan en gaan met die banaan. Gelukkig ben je niet de enige die nat wordt :D Als er een weeralarm wordt afgegeven dan is het domme pech en wordt de boel afgelast, maar die kans is zo klein, daar gaan we hoe dan ook niet vanuit.

Oh, en Saskia, je aanbod staat, helemaal super! :D Als je een Tinkie te leen hebt wil ik ook best mee ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:16

Jammer dat je op een dergelijke manier meent te moeten reageren. Het was namelijk een oprechte vraag, ik ga mijn paard niet al gauw 4 uur op een vrachtwagen zetten om 1-2 uur door de stromende regen te sjokken. Recordpoging of niet.

Ik weet voldoende :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:28

James2000 schreef:
Het gaat tenslotte om een record te halen en dat gaan we gewoon halen toch bontgenoten?

Ik heb alleen gen bontje :P

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:33

Ik kom ook met Tirzah!

Met een groepje van Showteam Epona, we proberen het hele team te regelen - hoe meer tinkers hoe beter! Zoals ik nu zie zijn in ieder geval Cimmy en Andrea al van de partij :)

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:34

Blingh schreef:
James2000 schreef:
Het gaat tenslotte om een record te halen en dat gaan we gewoon halen toch bontgenoten?

Ik heb alleen gen bontje :P

haha ik ook niet ;)