Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lowara schreef:Ik heb in ieder geval dan twee dieren waarvan eentje extra beschikbaar voor vriendjes/ vriendinnetjes die mee willen maar geen Tinker beschikbaar hebben.

tinkerplein schreef:Maar kijken of er hier op stal nog meer mee willen.....
), Balou, Maddox en Bo. Dan nog een ruiter voor Mel en voor Pearse (jijzelf?) En Emma en Berdien kunnen ook gewoon mee natuurlijk
Kootje dan ook maar als we toch bezig zijn. Is Bert die vrachtwagen(s) al aan het regelen?
Resi_lover schreef:Selbourne schreef:Bij ons op stal zijn ze ook enthousiast! Dus ik hoop dat wij wel sowieso met iets van zes tinkers komen! En misschien nog wel meer. Het lijkt me erg leuk om mee te maken! En stappen vind ik echt meer dan prima!
Die vrachtwagen gaat vol, we nemen er gewoon 7 mee
Ik was er in 2006 ook (deels, vanwege te laat aanwezig door klapband) bij en vond het zoooo gaaf om al die tinkers bij elkaar te zien... Caily schreef:tinkerplein schreef:Maar kijken of er hier op stal nog meer mee willen.....
We hebben er sowieso al 5; Caily, Sterrin (vind ik), Balou, Maddox en Bo. Dan nog een ruiter voor Mel en voor Pearse (jijzelf?) En Emma en Berdien kunnen ook gewoon mee natuurlijk
Kootje dan ook maar als we toch bezig zijn. Is Bert die vrachtwagen(s) al aan het regelen?

;')
Als er een weeralarm wordt afgegeven dan is het domme pech en wordt de boel afgelast, maar die kans is zo klein, daar gaan we hoe dan ook niet vanuit.
Als je een Tinkie te leen hebt wil ik ook best mee