Vrijdag m1 dressuur
Zaterdag m1 dressuur
Zondag m1 dressuur

Misschien zaterdag zelf klein buitenritje maken voor de afwisseling (moet je n token voor kopen bij de treek oid toch?)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinLF schreef:WenK schreef:Leuk Karin! Ben heel benieuwd naar Troy nu, hij heeft een apart plekje in mn hart hoor...
Zal je voor FB uitnodigen Wendy! Kan je hem een beetje blijven volgen![]()
Met Troy en mij gaat het super! We maken heeeel veel buitenritten en we proberen een beetje wat dressuur oefeningen te doen![]()
Dus in mei hebben wij de vuurdoop, misschien volgend jaar een sprongetje (mits de balkjes zijn ingegraven)
Wij hebben er zin in!
Ewan schreef:Hallo allemaal!
Met mijn Tinkervriend Ewan zou ik ook heel graag weer komen in mei (het hele weekend vrijdag t/m zondag). Helaas heeft de persoon die mij vorig jaar reed met trailer haar trailer verkocht... dus ik heb een vervoer probleem...
Is er wellicht iemand uit de omgeving Noord-Holland of uit het noorden van Zuid-Holland (Haarlem/Vogelenzang) die een plekje in zijn of haar trailer over heeft en ons mee kan en wil nemen? Uiteraard wil ik hier gewoon een vergoeding voor betalen!
Ik hoop wat te horen!
Groetjes!!!
Ewan en Marlie
Niene87 schreef:mag 1 paard ook met 2 ruiters starten?
Ik wil graag dat mijn dochter ook een A proefje rijdt met Roosje, maar wil zelf ook graag natuurlijk.
Ik kom denk ik zaterdag en zondag
en dan buitenrit en de dressuur verder nog even over nadenken of ik nog 1 van de activiteiten doe.. weet ook niet of de conditite van Roos dat trekt dus misschien is zaterdag en zondag de dressuur en dan zaterdag de buitenrit als extra wel leuk...
WenK schreef:Leuk Karin! Ben heel benieuwd naar Troy nu, hij heeft een apart plekje in mn hart hoor...