Hij is vandaag gekraakt want hij had een blokkade bij z'n wervels achter z'n laatste rib rechts. Vorige week zaterdag lagen we languit in de bak en hij liep niet helemaal lekker afgelopen week en de kraker was er toch, dus hij heeft even gekeken . Nu mogen we vanaf dinsdag weer longeren en daarna 3 kwartier stappen. En hopelijk gaat het daarna wat beter
Ben idd blij dat de kraker vandaag toch nog kon anders was hij pas 30 aug behandeld (had eigenlijk voor dan n afspraak staan omdat hij vandaag vol stond) en dan hadden we waarschijnlijk niet mee kunnen doen aan de tinkerdagen.
Maar zoals het er nu uit ziet kunnen we gezellig met m komen ik heb me ook aangemeld voor de crossles van 8 sept, even weer n opfriscursus voor de tinkerdagen
Op de zaterdag doe ik mee met t springen, de estafette, de cross en t voetbal
Lowara gaat niet mee Heb nog een tinker op stal staan die misschien een dagje meekomt Het eindresultaat van het uitlenen van Des
Inmiddels geloof ik ingeschreven,maar snap er geen hol van Geen idee hoe ik die kant en klare regels van de vorige keer kan aanpassen, en ik moet wel/niet het rode invullen? Nou ja.... Heb gewoon ALLES opnieuw aangepast op Arwen, komt vast en zeker wel over
Ik doe zelf niet mee maar kom zaterdag wel aanmoedigen
Allienda
Geplaatst: 18-08-13 17:28
Jullie ervaring -> Ik heb me ingeschreven voor iedere dag 2 dressuurproeven.................Is dat misschien niet wat veel van het goede? Wat vinden jullie? Of zijn er misschien meer mensen die dit doen?
ok Cynthia ik ben benieuwd hoe die tinker eruit ziet. Hier het volgende programma Vrijdag : niets wel aanwezig Zaterdag : 2x M1 officieel + Springen 80cm. Zondag : 2x M1 officieel + Springen 80 cm. Hebben er ontzettend veel zin in
Zal wel je laatste keer M1 worden of niet? Je zit er bijna aan Leuk!!! Nog een keertje saaaaaaaaampjes!!!!!! Hier vandaag beide Tinkers opgehaald van vakantie adres. Ze hebben letterlijk drie weken vakantie gehad, dus hoop in drie en een halve week Arwen weer een beetje te kunnen oppakken en aan onze leerpunten te werken, heeeeeeeeerlijk!
patrick1994
Geplaatst: 18-08-13 21:49
Tot wanneer kan ik me eigenlijk opgeven???? Ik zit nog steeds er te twijfelen welke klasse ik ga starten!! Woensdag avond start ik voor het eerst HC Z1 hier in de buurt dat wil ik eigenlijk nog even afwachten ben ik dan nog steeds op tijd om op te geven??
Je kan toch sowieso wel opgeven en daarna altijd nog de klasse wijzigen??? Maar hoe je het ook wendt of keert: je gaaaat het water in he? Dat snap je natuurlijk wel