Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kirsha schreef:Zandro, ik bekijk het altijd maar zo... Als het echt jouw paard moet zijn, komt ze uiteindelijk wel bij jou terecht. Dus als iemand anders haar dan voor je neus wegkaapt heeft het niet zo moeten zijn. Lekker zweverig he
Mijn zoektocht is inmiddels ten einde. Sinds vandaag hier op stal: Fenore!
[ Afbeelding ]
Aan Boris valt zo te zien niks op te knappen, die ziet er goed en braaf uit. Heel veel plezier met die 2!
Ik weet het inderdaad
Ik zal voor je duimen dat dit najaar duidelijk wordt of ze voor jou bestemd is.
.emke2001 schreef:Ik denk dat ik ook mijn nieuwe paardje heb gevonden....
Volgende week wordt hij gekeurd en als dat allemaal goed is, neem ik hem mee naar huis.
Ik had best een eisen/wensen lijstje en heb een paar dingen moeten schrappen van mijn lijstje![]()
Maar het gevoel is goed en daar vertrouw ik nu op!
Ik vind het nu al spannend om hem mee te nemen in de trailer...
Dat is helemaal onbekend voor hem en hij heeft nog niet heel veel van de wereld gezien en is nu nog meer een held OP sokken ipv MET sokken.
Nog even spannend dus, maar ik hoop dat ik mijn droomtinker weer gevonden heb!
Hij vindt alles wel nog reuuuze spannend. Op dit moment staat hij nog even alleen op een landje, morgen gaan we hem introduceren met de kudde. Hij heeft een heilige schrik voor de dwerggeitjes die naast hem staan, van een caravan die daar in staat (weide vol brol, is niet van ons) moest hij ook niet veel weten
Het is wel echt een goedzak en begint al meer vertrouwen in ons te krijgen en komt af en toe al eens naar ons in de wei. Spulletjes zijn met hem ook aangekomen, die hebben we daar nieuw gekocht aangezien ze daar zelf een store hebben. Ik ben gek op zijn zadel, het is een EE Tack westernzadel (http://shop.reininghorse.nl/images/imag ... %20047.jpg) Ook zijn rood/wit parelli natural hackamore is echt mooi, ben blij dat we deze gekozen hebben. Genoeg gekletst over spullies, nu foto's!

.
,Nu nog een leuke titel verzinnen................
Fijn dat het zo goed ging!
En ik denk dat ons geduld ook dubbel beloond zal worden eens we er op kunnen kruipen
Morgen mag hij er weer aan geloven en ga ik nog eens hem proberen borstelen. Dit keer ga ik Tinky in de wei vastbinden, zodat Boris haar kan zien, maar er niet bij kan. Ben benieuwd hoe hij dan gaat reageren. Als het niet gaat zet ik haar er gewoon weer bij of dichter, hij is allesinds weer een stukje rustiger.Jackytje schreef:Ja hoor, is even leuk!En ik denk dat ons geduld ook dubbel beloond zal worden eens we er op kunnen kruipen
Morgen mag hij er weer aan geloven en ga ik nog eens hem proberen borstelen. Dit keer ga ik Tinky in de wei vastbinden, zodat Boris haar kan zien, maar er niet bij kan. Ben benieuwd hoe hij dan gaat reageren. Als het niet gaat zet ik haar er gewoon weer bij of dichter, hij is allesinds weer een stukje rustiger.
Sorry voor de linkjes, maar mijn internet is zo traag op dit moment dat uploaden echt uuuren duurt.
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 0831_o.jpg
Samen met onze merrie ♥
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 5371_n.jpg
boerinnetje schreef:Wat leuk om te lezen dat bij de (meesten) hun zoektocht toch geslaagd is. Dat geeft hoop.
Zelf ben ik ook aan het kijken voor een leuke Tinker. Best lastig. Heb er nu wel eentje op het oog, maar die moet nog op gepakt worden.
Daar is nu het wachten op, en dan kijken hoe het klikt onder het zadel.
!