Vind je haar daar al klaar voor? Zo vanaf de foto's zou ik haar lekker een zomertje op de wei zetten. Ze moet nog 3 worden toch?
VandeMol
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-13 19:38
Nou , dan maak je snel wat foto's , zie je tot je verbazing dat ze alweer veranderd is , maar nu in een Tinker met spekjes ! Annabel belooft dan toch die zware merrie te worden die ik voor ogen had toen we haar kochten , hihihi En ze heeft nog wat jaartjes voor de boeg om uit te zwaren !
Als ze nog zoveel moet uitzwaren, vanwaar dan de keuze om nu al met haar aan de slag te gaan? Een training van Britta is niet niks, met alle respect ik vind Britta top, maar er is toch wel degelijk verschil tussen spelenderwijs er eens op gaan zitten en bijv. achter Kaydee aan een klein ritje maken dan in training zetten elders, weer een verhuizing en compleet vreemde omgeving. Het zou mijn keuze niet zijn
VandeMol
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-13 10:54
Ik ga hierover op BOKT niet in discussie. Er zijn verschillende meningen en ieders mening respecteer ik. Ik heb het er met Britta over gehad en zij weet precies wat mijn wensen zijn en waarom ik Annabel naar haar toe breng. Je kunt ervan uitgaan dat het een weloverwogen keuze is .
Tussen beleren en beleren zit ook een enorm verschil.
Allienda
Geplaatst: 27-03-13 09:18
Ik heb zojuist het hele verhaal doorgelezen en alle foto's bekeken! Tjeee zeg wat een leuk en ontzettend lief dametje
Ik vind het gewoon top om haar transformatie te zien van het afgelopen half jaar . Dat maakt me gewoon heeeeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig hoe ze zich nog verder gaat ontwikkelen