Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tamary schreef:Diesel_09 schreef:o ja daar zeg je wat.. ik weeg zelf 60 kg en heb dus een 17 inch zadel,, daar gaat ze denk ik niet in passen......
En daar loop je waarschijnlijk dus al op vast. In jouw zadel zal zij vrijwel zeker niet passen en een 18inch heeft paard denk ik geen ruimte voor.
Nuage schreef:En hoe groot is ze dan? Lijkt me niet onbelangrijk. Beetje vreemd om er nu al vanuit te gaan dat ze te dik is voor je zadel. Eerlijk gezegd was ik niet eens meer langs gekomen als je mij zo had besproken op internet.
Aniekepiek schreef:Myn reactie was te direct maar k kan er gewoon niet tegen, t nieuwe meisje weegt zeker heel wat kilos minder?
Ik heb wel het hele topic gelezen maar t gaat om de gedachte. stom maar ik houd mn mond ben hier veelste direct en 'ikzegnuvoortaanalleswatikdenk' voor
Alfi2010 schreef:De bijrijdster die het niet geworden is in welke regio zoekt ze een bijrijdpaard? We zoeken nog een verzorgster (en eventueel bijrijdster) voor een van onze ponies (o.a. een stevige ouderwetstype Haflinger van 1.50mtr).
.
in mijn profiel zie je foto's en dan zie je dat het niet echt dik overgewicht is, maar gewoon stevig. en als dit al niet meer kan.. kan de helft van de paardrijdende mensen ermee stoppen