Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
schrikdraad schreef:klopt
maar niet als je weinig musli geeft.
Dat gaat op als je voert wat de fabrikanten aanbevelen.
En dan kom je op heel wat meer uit dan een handje tot halve kg per dag.
zuzu schreef:als straks blijkt dat de paarden leverbot hebben of giftige stoffen op hebben vanuit het hooi ....gaan we dat niet oplossen met een andere muesli/biks of beter supplement, dus heeft het ook geen zin om nu pagina na pagina over het voer te gaan miepen!
zeer hoogstwaarschijnlijk is dat de oorzaak niet!!!
en hooi aanpassing waren we het al over eens!!
en je hebt gelijk het mag totaal niets kosten en ik wil ook niet geholpen wordenen ik ben O ZO SLECHT voor mijn paarden ....prima
zo gaat het hier op bokt altijd in elk topic altijd gezeverzeik .....mensen die echt in mijn paarden interesse hadden zeer vriendelijk bedankt!!! ik heb er veel nuttige tips uitgehaald ........ dat was ook mijn bedoeling met dit topic
maar nu gaat het topic een vervelende sfeer krijgen en ik kan mijn energie beter in mijn paarden steken dan in mensen die in 1 richtings verkeer denken en verschillenden mensen die denken mij te kennen en hoe ik denk en denken te weten hoe ik met mijn paarden omga....
ik kruip weer lekker fijn onder mijn steen en hou het weer bij in stilte meelezen
setteke schreef:Maar de oplossing van het probleem van TS is volgens mij niet de taak van een Bokker, maar bij een DA of een voedingsdeskundige. Dit is veel te ernstig.
zuzu schreef:waar heb ik in godsnaam gezegd dat een kliniek een fabriek is?????????????????
als de kliniek had gezegd je moet nu gelijk komen dan hadden we er al gestaan!
schrikdraad schreef:Kan namelijk niet tegen mensen die goedkoop hooi voeren- niks mag het kosten. Dat is tegenwoordig paardnatuurlijk.