Wat een prachtige paarden komen hier voorbij! Ik hou normaal van grote, gespierde sporthengsten en ik zou dus niet meteen naar een tinker zoeken. Maar nu ik deze dieren zie voorbijkomen, WOW! Wie weet begin ik wel te zoeken naar een tinker inplaats van een typisch sportpaard.
LecyTinker
Geplaatst: 19-02-12 10:40
Lepel schreef:
Als je zo allemaal voorbij ziet komen , hebben we toch allemaal bij elkaar een stel pracgtige hengsten rondlopen !
Wil dan toch ook even de papa van mijn stinker erbij zetten hoor...
flowerstreet
Geplaatst: 20-02-12 10:51
zo hier komen mooie tinker hengsten voor bij
Sir_Camelot
Geplaatst: 20-02-12 17:05
Sir Camelot
Plots stond daar in het Engelse landschap een prachtige imposante bonte hengst. Zachtmoedige donkerbruine ogen vol vertrouwen. Zijn oren schieten heen en weer. Een grote fluwelen neus geeft een duwtje, hij komt kennismaken. Zijn warme adem beroert onze huid. Hij ruikt naar gras, aarde en het leven in vrijheid. Als we hem aanraken, worden we gegrepen door een allesoverheersende verliefdheid. Voor ons staat het allermooiste, meest zuivere en eerlijke paard dat we ooit hebben ontmoet. Zo indrukwekkend en zo onvoorstelbaar lief en oprecht.
Sir_Camelot
Geplaatst: 20-02-12 17:10
ARCLID BULABOS
Prachtig krachtig paard Manen glanzend als zijde Ronde zachte contouren De gloed van dansende figuren op je vacht Een innerlijk helder en schitterend als een diamant, uniek met facetten geslepen Je vangt het licht op van elk prachtig moment en maakt er een regenboog van Je kaatst de schoonheid terug naar de aarde En geeft alles een mooie glans Wanneer we over je spreken, licht ons gezicht op als sterren aan de hemel We communiceren met je in de taal van het geluk Zo'n vriendschap is een wonder Een wonder om te beleven!
KootMiraDrum
Geplaatst: 20-02-12 17:16
Arclid Bulabos is geen Tinkerhengst he, maar een Clydesdale
Er kon er maar 1 de mooiste zijn, idd CP112....
Sir_Camelot
Geplaatst: 20-02-12 17:37
Arclid Bulabos is inderdaad een Clydesdale, maar wel met heel veel ICS en tinker-nakomelingen... In mijn lijstje mag eigenlijk de zoon van Arclid Bulabos en Nina (Irish Cob) niet ontbreken: Paircui
flowerstreet
Geplaatst: 20-02-12 17:39
KootMiraDrum schreef:
Arclid Bulabos is geen Tinkerhengst he, maar een Clydesdale