Hier Bubbles, nog lekker veulen ! Deze foto is van een jaartje geleden volgens mij.
Echt recente foto's heb ik niet, omdat ik een operatie heb gehad en daardoor niet vaak naar stal kan en de wei niet in kan (*loop met krukken dus is niet zo handig) Zodra ik weer kan lopen ga ik nieuwe foto's maken, hopelijk nog in de winter, want die sneeuwfoto's zijn geweldig!
gipsycobs
Geplaatst: 10-12-11 19:07
Wat een geweldige sneeuw fotoos van jullie Tinkies in de sneeuw Lekker sleetje trekken en beentjes in de lucht; Geweldig om te zien Hier scheen vandaag een mooi zonnetje. Onze Melodies Lady werd opgehaald om naar haar nieuwe baasje in Italie gebracht te worden Mixed Feelings hier in Tjerkwerd
Gelukkig blijft haar broertje Melodies Vince nog even hier totdat zijn baasjes het Paddock Paradise klaar hebben bij hun nieuwe huis
Calypso2008
Geplaatst: 10-12-11 19:46
Wat blijft het toch een mooie topic... En sleetje rijden met je tinker... wie weet komt onze tijd daar ook nog een keer voor, lijkt me geweldig! Mijn Melodies Calypso nam vandaag afscheid van stalgenootje Melodies Lady
Ciao bella Lady, Ti amo per sempre
Daar gaat ze...
grid
Geplaatst: 10-12-11 20:10
Bye Melodies Lady
Visibreteam Snap dat je hem leuk vindt heerlijk schattig lief oplettend koppie
Vandaag ook meedoen met sneeuwfoto's
Jammer genoeg was er hier geen verse sneeuw meer gevallen, maar alsnog heerlijk uitzicht vanaf Say's rug
en hoezo dragend (circa 260 dgn)
Laatst bijgewerkt door grid op 10-12-11 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt
wat een super foto's weer die in de sneeuw blijven echt super gaaf maare mogen we tegenwoordig 3 foto's plaatsen of zo want ik zie dat geregeld voorbij komen d-jee mag natuurlijk niet ontbreken in het nieuwe fototopic
deze is van vandaag
en nog eentje van 2 jaar terug in de sneeuw
Akecheta
Geplaatst: 10-12-11 23:54
Ik vind D-jee echt geweldig tinkert_tje Er zijn nieuwe regels mbt foto's plaatsen. Je mag nu meerdere foto's plaatsen.
Ik heb vandaag de foto's gemaakt voor de kerstkaart van dit jaar
Mystic kan apporteren, dus ik had hem een sok gegeven die meneer moest oprapen.. maar hij vond het nodig om er mee te gaan zwiepen, de maf Heb ik nog geen duidelijke foto kunnen maken haha
Mooie sneeuw foto's allemaal ik hoop binnenkort ook weer sneeuw foto's te kunnen maken
Elmo zo kan ik toch geen vlechten maken, en er zit niks lekkers in die broekzak
Tsjaa kabouter had een opstapje nodig om bij je manen te komen hoor Elmo
Toen moesten de heren met kabouter verzorgster op de foto, Elmo's vlechten zijn wel gelukt
De heren moesten ook even op de foto met kabouter eigenaar Karla
tinkert_tje
Geplaatst: 12-12-11 19:09
leonoor wat is het toch een knapperd Jayney leuke foto's echt een kerstsfeertje zo 8nnemiek leuke kerstkaart Jackytje tinky ook al in de kerststemming Calypso2008 mooi zo in de sneeuw karla60 ik vind jou snorremans echt een plaatje
ik heb vanmiddag heerlijk met mijn kanjer op het strand genoten de wind viel wel wat tegen maar ik was goed aangekleed dus had het niet koud d-jee heeft weer genoten
aangekomen bij het parkeerterrein bij het strand
d-jee is er klaar voor
heerlijk rustig op het strand
en weer terug bij de auto een lekkere bezwete knappe man met iets schonere sokken