Snap ik Dianne, daarom ook het vraagteken, anders moet ik hem toch maar eens aan huis op komen zoeken Of we zamelen gewoon wat in met zn allen. Iedereen een euro en je houdt nog over
tgrazenhof
Geplaatst: 05-02-12 22:45
wij komen dit jaar ook nog eens een kansje wagen in Hasselt met winfield als 3jarige was onze hengst nog niet genoeg ontwikkeld ( maar we wouden hem toch de ervaring gunnen )dus hebben we hem even laten uitgroeien en proberen we het nu weer op de foto is hij 5jaar
jacky2
Geplaatst: 06-02-12 11:47
Kom zeker supporteren bij Deaglan
Wat leuk dat boris ook meedoet,dat het alweer 3 jaar geleden is dat ik toen bij jou ben wezen kijken
Candyman ziet er ook jammie uit.
Bowen verheug ik me ook op.
Misschien dat ik een camera+lens huur voor die dag want helaas met mijn camera lukt het daar niet.
Heb hele leuke herinneringen aan die toilet
Lekker de jonge toekomst bekijken en hopen dat Fearghus volgend jaar erook aan toe is om te komen.
gesina
Geplaatst: 22-02-12 16:58
Nolan kan ook aan de lijst toegevoegd worden Druk in training na alle winterzooi hoop dat ik binnenkort hoor welke kleur hij nu precies heeft
Yep en Sas gaat op Shay passen die is ook uitgeteld op 1 april
Zal Tol een dikke knuffel geven, Corne zei het al dat hij er al was
Resi_lover
Geplaatst: 01-03-12 23:49
Ooh, ik lees je post nu nog eens goed. Marjolein en ik zouden misschien zaterdag ook nog heen gaan. Zodat ik vanaf de zijlijn eens kan zien hoe hij rijdt
Dus wie weet zien we jullie nog!
Shayla
Geplaatst: 01-03-12 23:54
Hoe laat zouden jullie er dan zijn ? Wij gaan hem vrij vroeg wegbrengen, anders komen we met de boerderij in de knoop want schoonpa heeft z'n arm gebroken....
Als het goed is zijn wij ongeveer rond half 12 à 12 uur bij Corne. Dan nog even blijven plakken en dan weer terug.
Zo Bowen is goed gearriveerd bij Corne. Voor zijn doen was hij wel even druk, maar het viel nog mee. Hij had wel op de een of andere manier het touw losgekregen in de trailer ( of touw is los gegaan kan natuurlijk) maar hij draaide dus toen de klep open ging even gezellig om in de trailer dus touw gepakt , balk eruit en op het gemak de trailer af
Hij staat nu even 2 weken buiten in quarantene ivm de rhino besmettingen, beter het zekere voor het onzekere
Joh, 1 april is nog een maand weg. Nu nog geen reden om beslissingen te nemen over wel/niet doorgaan. Incubatietijd is 2 weken
Shayla
Geplaatst: 04-03-12 13:50
Ik heb echt geen idee....maar dan is de training toch zoiezo nog goed voor hem, dus dat scheelt weer
En misschien is alles tegen die tijd weer rustig. We hebben tenslotte nog 4 weken en tot nu toe zijn de wedstrijden ed voor maar 2 weken geschrapt. Ach we zien het vanzelf, ik ga me er nog niet druk om maken.
Erg verstandig... hoop dat het alsnog door kan gaan. Dit jaar helaas zelf sowieso niet aanwezig. Ik was ook niet kapot van de locatie overigens... Ik droom offtopic zo ook nog ff verder.. vooral ook van een merries/ruinen keuring in het oosten des lands
Resi_lover
Geplaatst: 13-03-12 18:31
Over 3 dagen is het de 16e. “Sinds zaterdag 3 maart zijn er geen nieuwe uitbraken van de neurologische vorm van Rhinopneumonie vastgesteld." Dus hopenlijk gaat het door!