Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
momo_lover schreef:is er al wat bekend over voorne putten. (Bernisse dan zal het denk ik gaan om binnehal simonshaven) is voor mij leuk aan te rijden en om eens te kijken hoe saph zich gedraagt op een wedstrijd.
fraske schreef:momo_lover schreef:is er al wat bekend over voorne putten. (Bernisse dan zal het denk ik gaan om binnehal simonshaven) is voor mij leuk aan te rijden en om eens te kijken hoe saph zich gedraagt op een wedstrijd.
Rijvereniging Bernisse wil als er animo genoeg voor blijkt te zijn ook een wedstrijd openstellen voor de Wintercompetitie + koudbl.
niveau Bixie t/m M2
de locatie is in Oudenhoorn (zuid-holland).
Dus bij deze is er interesse om hier te starten??
Schimpje schreef:Is dit niet iets wat je met de organisatie van de WC moet bespreken ipv in dit topic Fraske?Kan me voorstellen dat er liever voor een locatie gekozen wordt waar eventueel ook Z gestart kan worden..
starjo schreef:Schimpje schreef:Is dit niet iets wat je met de organisatie van de WC moet bespreken ipv in dit topic Fraske?Kan me voorstellen dat er liever voor een locatie gekozen wordt waar eventueel ook Z gestart kan worden..
Dat is al besproken Britta
En Z zou ook nog kunnen ,maar dan in een buitenbak, en dan moeten we wel genoeg starts hebben
Leonoor schreef:Heel simpelweg gezegd is Rockanje eigen initiatief en haken wij van het NSvT alleen maar aan voor de punten. Ikzelf zal die dag sowieso wel aanwezig zijn. Dus dat de bak dan niet aan de eisen voldoet die wij zelf aan een locatie stellen zodra wij zelf een wedstrijd organiseren, is feitelijk niet onze verantwoordelijkheid. Dit is even heel cru gezegd, maar zo bedoel ik het niet hoor.
Dat Rockanje erbij komt, is dus een extra gelegenheid voor de WC starters en daar mogen ze, maar moeten niet, gebruik van maken. Binnen de groep startende tinkers zullen weinig/geen Z-ruiters zijn deze ronde, dus die worden niet specifiek benadeeld, het is vooral voor ruiters van een koudbloed voor ander ras die niet op deze locatie terecht kunnen.