ik kon zo wel weer op een stal te staan met meer mensen, misschien word het dan ook weer eens makkelijker om grooms te vinden. Nu stond ik daar alleen en ga je toch wel erg merken hoe lastig het is om iemand te vinden die zijn vrije tijd opgeeft om met jou mee te gaan.
Gilbey
Geplaatst: 19-03-11 09:36
vanuit hier dus heeeel veeeel waardering voor goeie grooms!!!!!!
ja per april ga ik over naar een stal een klein stukje verder op, met verlichte bak, springtuin en binnen bak. Ze komen alle 3 in de pony wei, een 24 uur wei aan een beek
ja per april ga ik over naar een stal een klein stukje verder op, met verlichte bak, springtuin en binnen bak. Ze komen alle 3 in de pony wei, een 24 uur wei aan een beek
o-ja, hij ligt midden in het bos, nog dichter bij de hei en hoef dan geen drukke weg meer over. Had eigenlijk gewoon eerder moeten gaan kijken (heb ik ook wel aan gedacht maar kwam er nooit van)
Nou Ingrid, klinkt als een heerlijk plekje zo! Super dat je zo snel wat hebt gevonden!
POLLO
Geplaatst: 19-03-11 23:08
Yes yes yes ik ben er ook bij hoor.. Zowel met Tom als met Leonardo.. Oh en Miran spring jij maar hoor of zou je niet liever met de cross meedoen hihi..
ja zou gek zijn als je er niet zou zijn ilona hihi
TinkerTom
Geplaatst: 19-03-11 23:10
POLLO schreef:
Yes yes yes ik ben er ook bij hoor.. Zowel met Tom als met Leonardo.. Oh en Miran spring jij maar hoor of zou je niet liever met de cross meedoen hihi..
ik en crossen...nee dank je wel... gos..wat heb ik nu weer gezegd....