Ohw, *gaat nog ff lijst checken* Springen begint pas om 12 uur...
destiny88
Geplaatst: 23-09-10 08:27
En vier 's avonds mijn verjaardag met een feestje dus ben ik in ieder geval wel weer een beetje op tijd thuis. Dat maakt het vroeg op staan weer goed!!
destiny88
Geplaatst: 23-09-10 08:30
Op je lijst begint springen al om 11.30
WenK
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-10 08:35
Zo, lijst is aangepast...
Ja, die lijst had ik dus eerder nog niet aangepast, op de andere computer wel...
Gezien het gedoe aan alle kanten om het te regelen heb ik besloten Lis thuis te laten. Heeeeeeeel erg jammer want ik had heeeeel graag willen starten, maar het lijkt niet te regelen te zijn op een manier die ik naar Lis toe ook fair vind. Voor volgend jaar wil ik wel iets regelen zodat ik 'gewoon' mee kan rijden.
En dan gaan we in april/mei weer verder met de sportdag/tinkerdagen etc....
Ik wil gewoon volgend jaar echt een paar extra handjes en ook het "zitten op het secretariaat" op de dag zelf verdelen waardoor iedereen kan starten, ook de organisatie...
ik heb nog geen planning gemaakt voor de winter en ben ook bang dat ik er nu al niet meer tussen ga komen (dressuur zit hier echt mega snel vol), maar heb nu ook nog geen tijd om uit te zoeken waar de wedstrijden zijn. Probeer het later dus gewoon alsnog.
WenK
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-10 11:44
Ja, oktober even niets, bijkomen van een druk zomerseizoen. Dan in november weer lekker wat gaan oppakken en rustig wedstrijdritme houden tot het voorjaar.