ja okay, maar het lijd ook minder af als je naast het paard staat, oja op 12 sept ga ik ook voor de keuring onder het zadel! Ik had gevraagd of dat mocht en ze vonden het goed.
ja ziggy en ik gaan voor beiden. Ik vooral voor de rijproef gekozen om reflectie voor me zelf te doen om te kijken hoe ver ik samen met ziggy ben gekomen.
Mare waarom kijken ze er dan niet zo naar bij tinkers?
snowdon
Geplaatst: 30-08-10 22:33
Er lopen ook (gratis) voorbrengers van het stamboek zelf rond om de paarden voor te brengen.
Weet je al in wat voor kleding je gaat rijden Fiona?
Ik heb een nieuwe donkere Lee jeans gekocht (vind ik fijne rijbroeken) en een turqouise strak shirtje met lange mouwen met daarover een zwart gilletje.
Maar ik ga nog verder zoeken naar een shirtje met een kolletje, dat vind ik eigenlijk mooier.
pfff wat ik ga dragen tijdens de keuring, dat is een goeie. Ik denk dat ik me bruine jopher broek draag en daarbij een Wite blous en daar over heen gilletje zo ongeveer.
Oja mare tijdens de keuring onder het zadel, wordt dan ook op de ruiter gelet?
okay, Gelukkig ook maar, Want het rijden gaat goed en het gaat ook steets wat beter, alleen mijn stabiliteid is niet zo goed in de galop. Ik wiebel dan veel te veel mee telkens^^"