Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kinsealy schreef:voor mensen die het nog interesseert![]()
N.a.v. berichten die we hebben kunnen lezen over het collectief voel ik toch de behoefte wat zaken recht te zetten.
Je kunt het lezen via de link in een artikel over het collectief;
Over het collectief en stamboeken
Ariebren schreef:kinsealy schreef:voor mensen die het nog interesseert![]()
N.a.v. berichten die we hebben kunnen lezen over het collectief voel ik toch de behoefte wat zaken recht te zetten.
Je kunt het lezen via de link in een artikel over het collectief;
Over het collectief en stamboeken
Beetje zielige vertoning dat je eerst wegloopt bij de eerste ALV, dit jaar, en nu weer commentaar gaat leveren.
Doet mij denken aan kinderen die geen broertje of zusje hebben.
Lekker door drammen bij paps en mams en je krijgt je zin.
hermes schreef:nog een kleine toevoeging op mijn bericht aan Ariebren:
en daarbij vraag ik mij ook nog steeds af waarom jij je zo persoonlijk voelt aangevallen door een collectief of manifest, het is net alsof men jou persoonlijk heeft beledigd
hermes schreef:Zo te lezen zijn het niet alleen de meiden die een probleem hebben

Marjolein schreef:Ik snap er echt geen ... meer van op deze manier.
Het collectief heeft blijkbaar geen meerderheid gekregen om ook echt wat door te drukken en de leden van het nsvt vonden het blijkbaar niet belangrijk genoeg om op te komen dagen op de vergadering.
Er gaat dus niks veranderen als ik het zo lees.
hengstveulen schreef:Jongens en meiden, kunnen we het gezellig houden! Kinsealy heeft toch gelijk met haar uitleg? Ben nu al 10 jaar lid van 2 stamboeken die al 10 jaar lang elkaar niet luchten of zien kunnen en nu ineens moet men elkaar verdedigen? We willen toch gewoon een Irish Cob of Tinker fokken die traditioneel gezien breed en harig zijn! Laten we niet afgeven op elkaar dat is al zo vaak gebeurt, zo jammer! En als de stamboeken willen samen werken graag, maar dan wel een Cob en geen Anglosaksies paard, ben nog niet zo goed met verwoorden op Bokt maar hoop dat jullie mij begrijpen