Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nuage schreef:Ik zeg altijd maar zo: we willen dat ze niet schrikken van een tractor, trein, grote hond, harde geluiden, paraplu's, gillende kinderen en hysterische schoonmoeders maar als wij dan een keertje iets willen, dan moeten ze wél onder de indruk zijn van ons?
Gaat niet

Nuage schreef:Ik zeg altijd maar zo: we willen dat ze niet schrikken van een tractor, trein, grote hond, harde geluiden, paraplu's, gillende kinderen en hysterische schoonmoeders maar als wij dan een keertje iets willen, dan moeten ze wél onder de indruk zijn van ons?
Gaat niet

Heerlijk al die verhalen
Gaat niet

leuk dit heeeel herkenbaar, en hoe meer ik erover na denk hoe meer gekke dingen er boven komen

.
alsof ze niet begrepen wat ik bedoelde... Dus ik begon in de lucht te springen om ze wakker te maken en ze eindelijk in beweging te krijgen zodat ze naar de weide te krijgen... Maar nogmaals, ze bleven gewoon naar me staan kijken
.
. Ja doehoei, denk je dat ik dan nog een koekje geef??????
Jawel, ik ben zo een seut... ze keken lief dus dan maar weer een koekje.

Dakota_75 schreef:Haha geweldig dit.... Die tinker van mij staat op een pensionstalling en als ze aan het eind van de dag naar binnen gaan lopen ze allemaal los richting stal, iedereen kent zijn eigen stal en loopt daar dan heen.... maar niet Crosby hoor... die gaat eerst de stallen die hij onderweg tegenkomt even snel naar binnen om uit elke voerbak even een hapje te snaaien, een echte tinker dus! haha

blokje schreef:Mijn zus was afgelopen woensdag mee.
"Goh Helga ik dacht dat Daisy meer wit was. Maar ze heeft hier en daar ook bruine vlekken. Leuk zo'n driekleur tinker" zei ze. Dus ik "hu?" kwam bij der kijken. "Deze vlekken" zegt ze. Ik "Dat is gewoon door en door vies zodat het echt lijkt alsof ze bruine plekken heeft maar dat is gewoon vies"![]()
Ach ja zo'n tink die elke dag buiten staat wordt nou eenmaal MEGA goor
nolanlover schreef:Gewoon domweg door het houten bakhek heen rennen is hier favoriet!!

Tinkermuts schreef:vrienden snappen ook nooit waarom ik in godsnaam voor van die nogal witte tinkers heb gekozen terwijl ik best wel ve schoon paard houd en het me toch een partij varkens zijn haha

cp112 schreef:Komisch al die verhalen, ik denk dat ik er maar niet eens begin over die van mij![]()

Schade,
1200
ik begon achteraan bij cuck en Ryon maar stond binnen 20 minuten voorop
Kwam ik daar in m'n uppie aan, iedereen jaaa daar komen ze! Mooi niet 

)