Ja, er zit heel veel werk in het WILLEN organiseren van een wedstrijd, ongelovelijk! Maar goed, tot nu toe lukt het toch steeds weer...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
guppekop schreef:ik start altijd met jasje....
ook afgelopen weekend
als je gewoon goed fris water voor, tussen en na je proeven drinkt en zonder jasje losrijd kan het best
en soms, als het echt warm wordt, en ik heb een koeldoos bij me, dan jasje daarin doen, en voor je start jasje aan, héééérlijk!
(tip van een jury ooit)
Berendje schreef:Zoefff schreef:zijn erg eigenlijk nog mensen die foto's komen maken?!
En nog een vraagje, is er iemand om 10.00 uur al aanwezig die mijn proef voor zou willen lezen?
ik ben van plan om foto's te komen maken.
Zijn er al tijden bekend van de keuring want dat is dan toch ook?
Trea schreef:Hier tijden van de keuring, op komst vind ik heel erg tegen vallen.
Start van de keuring 11.00 uur:
Rubriek 01; Liam Stamboek hengstveulen
Rubriek 03; Tara vd Schandelose Heide Stamboek merrie veulen
Rubriek 03C; Deau van de ET Tanch Stamboek merrie 3-6 jr
Passoa van 7 Huizen " " "
Blue Skye " " "
Rubriek 04C; Sanne Register merrie 3-6 jr
Rubriek 08C; Bobby Dazzler register ruin 3-6 jr
Rubriek 08E; Moonstone Big Mac Register ruin 7jr en ouder
8 dus maar die op de keuring verschijnen.
Citaat:Zomertenue:
1. In zomertenue mag gereden worden met:
- witte dressuurblouse met opstaand kraagje met korte óf lange mouwen. Bij het rijden met blouse hoeft men GEEN plastron te dragen.
- wit showshirt met opstaand kraagje met korte of lange mouwen. Bij het rijden met een showshirt dient men WEL een plastron te dragen.
- het dragen van handschoenen (ongeacht kleur) is zowel in zomertenue als wintertenue verplicht.
Het dragen van shirts in combinatie met zomertenue is dus wél toegestaan, mits het shirt geheel wit is zonder emblemen/logo's of reclame, indien men een plastron draagt.
IneHee schreef:Probeerde net een antwoord te plaatsen maar het lukte niet ?????? mocht het dubbel komen ..!!
Er is schaduw rond het terrein, er staan overal bomen.
Verder is er een buitenkraan met water voor de paarden, voor de ruiters voldoende drinken.
Er mag gereden worden in zomertenu.
Afgelopen weekend was het Hippisch festijn op dit zelfde terrein, ook dit is goed verlopen zonder problemen met de warmte, en het was heeeeeeeeet..!!
Prijsuitreiking dressuur zal zo snel mogelijk na de laatste start zijn verwacht word rond half 4.
Prijsuitreiking springen aansluitend aan de springrubriek en te paard
Trea schreef:Hier tijden van de keuring, op komst vind ik heel erg tegen vallen.
Start van de keuring 11.00 uur:
Rubriek 01; Liam Stamboek hengstveulen
Rubriek 03; Tara vd Schandelose Heide Stamboek merrie veulen
Rubriek 03C; Deau van de ET Tanch Stamboek merrie 3-6 jr
Passoa van 7 Huizen " " "
Blue Skye " " "
Rubriek 04C; Sanne Register merrie 3-6 jr
Rubriek 08C; Bobby Dazzler register ruin 3-6 jr
Rubriek 08E; Moonstone Big Mac Register ruin 7jr en ouder
8 dus maar die op de keuring verschijnen.