Als je dan bedenkt dat hij tot aan zijn polsen uit elkaar lag. En vele vinger nog maar op kleine stukjes vast zat en alles verbrand en verbrijzelt was. Ben ik ze heel erg dankbaar in Rotterdam, dat ze zoveel hebben kunnen maken en behouden
mnkortleve
Geplaatst: 06-10-09 20:52
Resi_lover Ik moet nog op gaan passen ook met wat is zeg.
Lucy_1 Toch die zakken bij de Lidl uit de diepvries zijn echt lekker. Mooie Johnny.
draaakje Boomloos zadel, meningen zijn heel verdeeld bij Bonny zit hij geweldig en bij Bravour hopeloos dus lekker uitproberen zou ik zeggen.
Whis_Serada Dat is een hele operatie geweest. Hoe is dat gekomen eigenlijk of is hij zo geboren?
Paintlinger Druk aan het opereren geweest. Nog bedankt voor je pb.
Waldo heeft op zijn 9de een vuurwerkbom gevonden. Niet wetent wat hij in zijn handen had hoor. Maar voor het eerst in zijn leven fikkie met drie andere kids gemaakt in de zandbak. En terwijl hij dat pakje open aan het trekken was. Bleek er kruid in te zitten van ongeveer 50strijkers. Dat is in het fikkie gevallen en heeft zich als een lont omhoog gewerkt en heeft de boel geexplodeert
mnkortleve
Geplaatst: 06-10-09 20:58
Dat is erg zeg, je snap niet dat mensen zulke gevaarlijke dingen maken.
Kan ik me heel goed voorstellen......echt een heel erg macheloos gevoel moet dat zijn.
Cecille
Geplaatst: 06-10-09 21:02
Jemig Peet, dat is idd niet niks maar idd wonderbaarlijk wat ze tegenwoordig allemaal kunnen godzijdank
Zijn idd heftige foto's zeg maar wel mooi dat het gelukt is....
Paintlingen : Geopereerd respect dat je het kan zou ik ook wel willen... wel een super gevoel lijkt me als je haar gered heb...
Die Quote komt er zeker in
Ik baal als een stekker... wil ik mijn auto deur dichtdoen blijft de deur staan en mijn vinger (met lange nagel) schuift er met een vaart langs en nou is mijn nagel er bijna af
arme ik
Mirjam we are watching you
Resi_lover
Geplaatst: 06-10-09 21:04
Cecille, dan heb ik een troost voor je Hij is alleen nog een beetje saai...
Ja hoor hij kan daar mee het zelfde als jij en ik. Soms wel wat onhandiger maar toch. Wel gaan ze weer opereren, maar omdat hij nu gedetineert is gaat het wat moeilijker