Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waarschijnlijk weer een ITS hengst, maar misschien ook nog wel een andere. Zien hoe Flynn uitgroeit, hoe ik terug kom uit Ierland en hoe Jessie erbij loopt. Maar omdat ze er zo van geniet, zwanger zijn, veulentje hebben.. Het gaat haar ook gewoon geweldig af
En ik vind het zelf ook zo ontzettend leuk
BuBBLeGuM schreef:aha ja dat is opzich ook wel weer een goede, maar als ik het goed begrijp moet ik dus eigenlijk vanaf gister en dan 18 dagen.
Berdien schreef:Ik gooi me als het goed is volgend jaar weer in de strijd voor een leuke hengstWaarschijnlijk weer een ITS hengst, maar misschien ook nog wel een andere. Zien hoe Flynn uitgroeit, hoe ik terug kom uit Ierland en hoe Jessie erbij loopt. Maar omdat ze er zo van geniet, zwanger zijn, veulentje hebben.. Het gaat haar ook gewoon geweldig af

Het moet natuurlijk wel allemaal kunnen, financieel ook, stalhouder moet het goedkeuren enzo, maar het lijkt me zooo leuk om het weer allemaal mee te gaan maken. Jessie genoot zo van haar zwangerschap, en geniet nou zo van Flynn..
hihi 1 september dus, spannend
Berdien schreef:het lijkt me zooo leuk om het weer allemaal mee te gaan maken. Jessie genoot zo van haar zwangerschap, en geniet nou zo van Flynn..
Ik heb haar nog geen 2 jaar, en ze kwam in het najaar, heb haar dus maar 1x hengstig meegemaakt voor ze naar Drum toe ging, en nu ook pas 2x heel duidelijk. Moet zeggen dat ik eigenlijk wel geniet van het feit dat ze de laatste 2 dagen wat minder lief is en een beetje boos kijkt af en toe, en dat dat bij haar betekent dat ze in of na 't weekend weer hengstig gaat worden. Zo leer ik toch weer een andere kant van mijn dikke doos kennen
.. maar voor Darlah is het alleen maar goed, en anders durf ik haar misschien nooit meer te laten dekken.flettie schreef:Berdien schreef:Ik gooi me als het goed is volgend jaar weer in de strijd voor een leuke hengstWaarschijnlijk weer een ITS hengst, maar misschien ook nog wel een andere. Zien hoe Flynn uitgroeit, hoe ik terug kom uit Ierland en hoe Jessie erbij loopt. Maar omdat ze er zo van geniet, zwanger zijn, veulentje hebben.. Het gaat haar ook gewoon geweldig af
Gezellie, kunnen wij in het dekseizoen 2008/2009 samen doorbrengen
viewtopic.php?f=98&t=806860 Santosww schreef:Wij dekken dit jaar met Ovidius... Waarom??? Dat is de keus van mijn oom en omdat we er al een enorm mooi en goed hensgtveulen van hebben...

flettie schreef:Berdien schreef:Ik gooi me als het goed is volgend jaar weer in de strijd voor een leuke hengstWaarschijnlijk weer een ITS hengst, maar misschien ook nog wel een andere. Zien hoe Flynn uitgroeit, hoe ik terug kom uit Ierland en hoe Jessie erbij loopt. Maar omdat ze er zo van geniet, zwanger zijn, veulentje hebben.. Het gaat haar ook gewoon geweldig af
Gezellie, kunnen wij in het dekseizoen 2008/2009 samen doorbrengen