Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BuBBLeGuM schreef:aha ja dat is opzich ook wel weer een goede, maar als ik het goed begrijp moet ik dus eigenlijk vanaf gister en dan 18 dagen.
Berdien schreef:Ik gooi me als het goed is volgend jaar weer in de strijd voor een leuke hengstWaarschijnlijk weer een ITS hengst, maar misschien ook nog wel een andere. Zien hoe Flynn uitgroeit, hoe ik terug kom uit Ierland en hoe Jessie erbij loopt. Maar omdat ze er zo van geniet, zwanger zijn, veulentje hebben.. Het gaat haar ook gewoon geweldig af
En ik vind het zelf ook zo ontzettend leuk
Berdien schreef:het lijkt me zooo leuk om het weer allemaal mee te gaan maken. Jessie genoot zo van haar zwangerschap, en geniet nou zo van Flynn..
flettie schreef:Berdien schreef:Ik gooi me als het goed is volgend jaar weer in de strijd voor een leuke hengstWaarschijnlijk weer een ITS hengst, maar misschien ook nog wel een andere. Zien hoe Flynn uitgroeit, hoe ik terug kom uit Ierland en hoe Jessie erbij loopt. Maar omdat ze er zo van geniet, zwanger zijn, veulentje hebben.. Het gaat haar ook gewoon geweldig af
Gezellie, kunnen wij in het dekseizoen 2008/2009 samen doorbrengen
Santosww schreef:Wij dekken dit jaar met Ovidius... Waarom??? Dat is de keus van mijn oom en omdat we er al een enorm mooi en goed hensgtveulen van hebben...
flettie schreef:Berdien schreef:Ik gooi me als het goed is volgend jaar weer in de strijd voor een leuke hengstWaarschijnlijk weer een ITS hengst, maar misschien ook nog wel een andere. Zien hoe Flynn uitgroeit, hoe ik terug kom uit Ierland en hoe Jessie erbij loopt. Maar omdat ze er zo van geniet, zwanger zijn, veulentje hebben.. Het gaat haar ook gewoon geweldig af
Gezellie, kunnen wij in het dekseizoen 2008/2009 samen doorbrengen