Bij ons was het gelukkig droog! Bijna geen wind, wel wat zon maar niet veel,
Ik heb nog duidelijke foto's van Fenna, hier is mevrouw nog weL jonger, 2 jaar, foto's zijn vorig jaar gemaakt, zo kun je haar goed zien!

Nog maar even! En dan is ze officieel van mij!
Weten jullie of je een paard op je naam moet hebben? Om aan te tonen dat jij dan de eigenaar bent?
Paspoort is GEEN eigendomsbewijs
Keltic gaat echt super fijn maarja startkaart kost 108 euro, startgeld 20 euro, mijn rijlaars die afgelopen weekend kapot ging en gemaakt moet worden kost rond de 70 euro............Pff nee dat zit er even niet in na 350 euro onverziene rekeningen
Ik baal als een stekker maar wedstrijden rijden heeft geen prioriteit dus moeten we maar even wachten.
heb er nog gezien op fb, dat heeft hij goed gedaan!
Vandaag kwam de DA toch langs voor iets anders dus kan hij haar meteen een pasta geven. Weten jullie in hoeverre bloedworm besmettelijk is? Ik dacht ook altijd dat ze dan vrij mager staan maar dat is hier niet het geval? Ook worden ze bij ons telkens op tijd ontwormd... Ik hoop nu vooral dat ze zich snel beter voelt....

)

Haar donsharen op de neus zijn langer waardoor ik die eruit trok. En ze staat ook moeilijk stil als ik bij haar neus loop te pielen en het jeukt natuurlijk.