Nieuwe meid Chelsea is eindelijk in Frankrijk aan gekomen ! Vanmorgen om 5 uur
paddraigh
Geplaatst: 15-02-16 11:51
wil je ook een foto maken hahahaha, ik moest zo lachen toen ik de foto bekeek binnen ,toen viel het me pas op,
en langs de weg gewandeld zo braaf...
TurboTinker
Geplaatst: 16-02-16 09:18
GOOEEEEEE-HOEE-HOEEE-IEEEMORGENNN
tinkerkyara
Geplaatst: 16-02-16 19:03
Wat lieve plaatjes van Janesho en Kyara op Nekkeveld. Kyara is bijna 9 maanden drachtig
Ninarutten
Geplaatst: 16-02-16 19:25
Helaas is het de 14e gebeurd.. britt is ingeslape vanwege klem.. we gaan je missen meisje Maar je heb me een prachtig veulen gegeven en daar ben ik je heel dankbaar voor... ik zou goed op der passen (Foto is bella) rust zacht britt
Laatst ging ik naar der toe en toen kwijlde ze allemaal gras dus wij dachte dat het weer haar slokdarm was maar een paar dagen later was het erger .. Der nek stond raar (naar voren gebogen) en keek raar uit de ogen dus we gingen naar de kliniek mer der hebbe ze der een dag gehouden met de conclusie dat ze klem (tetanus) had en ze belden die ochtend dat het er uit zag dat het niet ging werken dus met de vraag of we toestemming gaven voor inslapen... Dat was een ja want ze had geen kans meer en het was beter voor der..
Marleen, wat een leukie zeg! Die donkere randjes ook bij zn oren
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Azara!
Gave foto's Leon!
tinkerkyara, wat een prachtig en sprekend hoofd heeft Janesho toch!
Maffe Jaron
Ninarutten, jeetje gecondoleerd! Wat een prachtig koppie heeft Bella
Vandaag was het prachtig weer en met alle pony's aan de wandel geweest. Aangezien Baileigh niet is af te leiden voor mooie foto's moet ik het vooral hebben van de lucky shots en momenten dat ze zelf iets ziet