Mooie tinkers weer, altijd even kijken of er weer een paar op staan:) Deze foto wil ik graag laten zien omdat ik zo enorm trots ben op hem. Steeds maar weer bewijst hij zich in zijn kunnen.
Oke wel slechte telefoon kwaliteit maar eigenwijs is ook wijs en laat hem toch zien!
Vandaag fotoshoot gehad met m'n puber.. en wat was hij braaaaaaf! Zo trots op m'n mooie man. Heb nog maar 1 foto, de rest moet natuurlijk no bewerkt worden, maar wil hem graag even delen..
Ben eigenlijk geen fan van effen tinkers maar bays en vossen vind ik wel mooi. Die vos is echt prachtig van kleur. Mooie tinkers weer hoor, stuk voor stuk plaatjes
Heb deze week een Trekker te testen, dikke kans dat ik 'm zaterdag officieel koop! Zit echt héééérlijk. Past ook mooi op mijn merrie Vermoed dat het de Pro Endurance Classic is. Superblij
Binnenkort ook in combi met men gewonnen WoW H-singel
Onze 20-jarige Lotus heeft vandaag haar MODEL-predikaat behaald! Dankzij de eerste premie in de rubriek onder het zadel die ze mocht optellen bij haar reeds eerder behaalde STER-predikaat. Met grooooooote dank aan bijrijder Silvia uiteraard!