Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... IK HEB DE TRAKHNER GESPRONGEN...
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 02-06-13 16:59
M_D_H schreef:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... IK HEB DE TRAKHNER GESPRONGEN...
We deden eerst de afsprong, toen die gekruisde bomen en door naar de trakhener. Ik kwam echter écht niet uit. Bart maakte n noodsprong met als gevolg dat hij met zn bovenbenen achter de boomstam meenam en ik plat op mn rug op de grond kwam lang leve de bodyprotector vervolgens rende mr naar t gras
Hij heeft n schaafwondje en ik wat last van mn rug en nek, maar t viel dus mer wordt morgen spierpijn
Vandaag wel weer meerdere malen de grote picknicktafel gesprongen en wat nieuwe hindernissen (zoals dat boogje t water in) en nieuwe lijnen (van de ton naar de kleine picknicktafel) gereden
Ik wilde de trakhener eigenlijk nog n X doen, maar hoj heeft n heftruck nodig om m erop te krijgen dus nu hadden we n geul met aan beide zijden een boomstam, die toch wel erg ver uit elkaar lag dus dat werd t niet haha
nee helaas niks... We zouden met nog iemand gaan waarvan haar ouders foto's zouden maken. echter liet dat paard zich in de trailer vallen nog op stal zij gingen niet meer mee dus we waren ook n chauffeur en fotograaf kwijt.
We zijn nu 2X op en neer gereden.(waren met 3 paarden). Dus begonnen om half 5 ipv 4.
Marlies was helaas ook al naar huis dus we hebben geen foto's
We willen wel zeker nog n x gaan en dan ook n fotograaf boeken, t ging verder zo goed de andere 2 hadden ook nog niet zoveel crosservaring maar ook dat ging echt top!
Kwamen de startlijsten vandaag op de site eigenlijk? Mn stalhouder heeft per ongeluk de trailer dubbel geboekt op zich geen probleem, de locaties liggen redelijk bij elkaar in de buurt, maar ze wil eigenlijk wel weten hoelaat wij aanwezig moeten zijn in leusden. Hebben ook geen stal dus wil er liever niet te vroeg zijn
Ik heb ook de cross gereden, zit nog helemaal na te trillen thuis Ik had echt veel lager & makkelijker verwacht, als ik dit van tevoren had geweten had ik 7 kleuren stront... je snapt het Niet dat ik het niet helemaal fantastisch vond, maar was een beetje genant soms PS Zijn de foto's te groot? Hoe krijg ik ze kleiner?
Jeanine, vond het de eerste keer echt wel goed gaan hoor!
jeaninedow
Geplaatst: 02-06-13 20:41
Leuk Bellatrix, ben benieuwd ! En bedankt Zoefff, voor mijn gevoel heb ik meer over d'r hals gelegen dan dat ik erop zat, maar je denkt altijd erger over jezelf dan dat het echt was (hoop ik dan maar )
carolina1278
Geplaatst: 02-06-13 21:32
Nog even een vraagje.. neemt er nog iemand een vuurkorf mee??