en idd een izzy look a like

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha. Maar inderdaad. Heb zijn vader nog nooit real-life gezien, maar als ik zijn foto's bekijk dan kun je wel zien dat Buster een nakomeling van hem is
)

Ze heeft nu alleen nog jeuk als ze hengstig is verder schuurt ze niet meer. En als ze hengstig is krijgt ze zwavel op haar staart en is het jeuken schuren met drie dagen over. glindaofoz schreef:Jullie tinkers zijn zo mooi grof gebouwd Dit is een heel fijn gebouwde tinker (wel met papier) Op dit moment op een karig rantsoen ivm zomerexceem (het enige wat tot nu toe ook werkt) Maar zal ook nooit zo grof worden dus:) Maar het is wel een schatje die alles voor me doet en goudeerlijk![]()
[ Afbeelding ]

hoe oud is hij?en wat voor kleur,want hij oogt heel appart

glindaofoz schreef:Jullie tinkers zijn zo mooi grof gebouwd Dit is een heel fijn gebouwde tinker (wel met papier) Op dit moment op een karig rantsoen ivm zomerexceem (het enige wat tot nu toe ook werkt) Maar zal ook nooit zo grof worden dus:) Maar het is wel een schatje die alles voor me doet en goudeerlijk![]()
[ Afbeelding ]