Juulxx zo die kan lekker bokken __Amber__ whaha grappig gezicht zo'n palentrekker smileydees wat een lekker koppie steffyentom wat leuk die foto's uit de oude doos geweldig die kleine zo te zien ravotten Miepjo heerlijk kriebelen grrrr leuk moedertje pesten hihi Mccloud18 wouw wat een knapperd JPTinkers wat groeit dat toch onwijs hard D_Travis whaha gevaarlijk paard
nu effe spammen met foto's van mijn heerlijke rit van vandaag wat was het een heerlijke weertje vandaag ik heb genoten samen met d-jee
sexy zwetende man
en weer thuis eerst effe rollen met dit als resultaat zo hoort een tinker eruit te zien
ik denk het wel, met zo'n omgeving maak je velen jaloers
tinkert_tje
Geplaatst: 20-03-12 00:01
sorry maare jullie zijn allemaal welkom hoor no problemo
maare weer tot de orde van de dag anders krijgen we een kletstopic dus kom op met foto's
Laatst bijgewerkt door tinkert_tje op 20-03-12 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Caily
Geplaatst: 20-03-12 00:02
Bij dat watertje over je ruiterpad dacht ik, he, das leuk, ik zou hier links of rechts gaan, en dan wel in keiharde galop En een foto daaronder, onee, als we daar uitkomen wanneer ik rechtdoor zou kiezen dan denk ik dat ik toch liever rechtdoor was gegaan
Ene ja hoor valt vast wel iets te regelen alleen dan worden het trekpaarden daar werk ik mee we hebben er 15 dus dan komen we een heel eind haha moeten er een paar zonder zadel want we hebben iets van 8 zadels haha
Ik kijk dagelijks mee hier. Op alles reageren wordt een beetje veel maar zal de laatste pagina even doen.
Juulxx, Roos is lekker vrolijk, ze ziet er goed uit. tinkert_tje, ziet er echt heerlijk uit! Lekker naar het strand, top zeg! Daar wordt ik ook jaloers van ja... Hijadelaluna, lieve foto! JPtinkers, ah veulies zijn ook leuk!
En nu spam van mijn kant:
smileydees
Geplaatst: 20-03-12 10:49
Zit me zo te verheugen op wat wij allemaal met ons tinkermeisje kunnen gaan doen! Lekker crossen in het bos, strandritje (na 3 jaar misschien dan toch... ) Kwiny word vrijdag gekeurd, als dat goed is mag ze mee naar huis!
tinkert_tje
Geplaatst: 20-03-12 11:03
spannend smileydees ik hoop dat ze vrijdag lekker mee naar huis mag _Roosmarijn_ wat een geweldige foto's die eerste is lief
aricia
Geplaatst: 20-03-12 14:41
Prachtige foto's Roosmarijn Heerlijke zee foto's gezien
Peigi alweer 2 maanden oud
Aofi en Oonagh
In Quincy is het nog even een verassing wat hier in zit , ze is over 4 dagen uitgerekent
Geweldige foto's allemaal ik zie ook al steeds meer veulens voorbij komen
Lucy_1
Geplaatst: 20-03-12 21:50
Roosmarijn! Ga helemaal met je mee! Heerlijk topic dit en hoewel ik niet vaak wat plaats, kijk ik elke dag wel even of er nieuwe foto's bij staan! Echt genieten al die verschillende paarden!
Vandaag mijn bijna 3-jarige merrie (ze is 20 mei jarig) haar staart gewassen. Heb haar nu uit de opfok gehaald en ze staat samen met een vriendinnetje in een grote stal. Maar nog geen pensionbox.
20 mei 2009 zag ik deze foto.... En was verliefd!
Na wat heen en weer mailen.... besloten haar te kopen en in september heb ik haar opgehaald. We hadden toen een groepje waar ze mooi bij kon voor in de opfok.
Van links naar rechts : Siofra voorop, Goofy van Gooya@bokt in het midden, Ebe fan Jildou (mijn eigen friese hengstje) rechts en nog een clubje daarachter...
En dan ineens heb je een bijna 3-jarige merrie met ongewassen staart