Nee, heb je wel zien vallen maar mijn batterij was bijna op en wilde de cross nog doen. Daar heb ik wel een paar foto's van jou. Niet van het springen/de val.
Ik heb alleen zaterdag een paar fototjes gemaakt.Ik hoop dat iemand een foto heeft van mij met Noedel in de dressuur zaterdag
MarielS heeft foto's van een aantal dressuur/spring combinaties en van de pas de deux op zaterdag, zal vragen of ze hier wat plaatjes kan plaatsen.
Ik heb alle 4 de dagen meegedaan aan dressuur, vrijdag ook nog aan ringrijden, zaterdag pas de deux en springen, zondag ook springen
Met Adelinde? Nee ik kwam op zaterdag kijken toen het nog maar `10 minuten duurde en alleen een paar foto's genomen van Tom.
Carolina haar vriend/man ook Ik heb alleen filmpjes, één daarvan is nu naar je onderweg Caro duurt nog wel een uurtje hoor... haha
Bellatrix schreef:Met Adelinde? Nee ik kwam op zaterdag kijken toen het nog maar `10 minuten duurde en alleen een paar foto's genomen van Tom. heb ie er vast een?
U vraagt wij draaien. Meer heb ik er helaas niet of ze lijken als 2 druppels water op elkaar. Oogjes dicht.